За підсумками 1 кварталу зростання продажів становить 50%, але не всі дилерські мережі змогли скористатися позитивною динамікою на авторинку, повідомляє AUTO-Consulting.
Лідером українського авторинку в березні стала Toyota. Серед усіх авто, машин цієї марки продали 12%. На другому місці - Renault.
Третє місце посіла марка BMW. Баварський концерн не тільки зайняв 5,6% українського авторинку, але і зміг випередити більш доступних конкурентів. Такий високий показник у BMW в AUTO-Consulting зафіксували вперше за всю історію спостережень за авторинком.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: За 3 роки в Україні впав попит на автомобілі Lada, але виріс на Mercedes
Продажі зростають майже всіх брендів преміального сегмента. У березні сталося і ще одна знакова подія – Volvo вперше за всю історію українського авторинку випередила по продажам Lexus, який користувався популярністю в українців.
Нагадаємо, у лютому 2016 року в Україні продали 4,2 тис. легкових автомобілів, що на 32% більше, ніж минулого місяця, і на 44%, ніж у лютому 2015 року.
Коментарі