понеділок, 10 серпня 2009 10:23

Український ринок автопродажів оживає

Український ринок автопродажів оживає

Український ринок автопродажів оживає. Завдяки відновленню автокредитування і знижок в автосалонах в липні було продано на 15,9% більше машин, ніж у червні.

Дно кризи вже подолано, упевнені експерти. На їхню думку, показники продажів минулого місяця дають підстави прогнозувати подальше їхнє зростання, але для цього автовиробникам і уряду необхідно впровадити низку програм зі стимулювання продажів автомобілів.

У п"ятницю інформаційно-аналітична група AUTO-Consulting повідомила, що в липні було реалізовано на 15,9% більше автомобілів, ніж у червні. Всього за підсумками семи місяців поточного року було продано близько 95 тис. автомобілів. На думку генерального директора Vipos (імпортер Audi, дилер Volskwagen) Віктора Постельнікова, зростання автопродажів було викликане в першу чергу пошуком нових форм стимулювання лояльності клієнтів.

"Врешті-решт люди зрозуміли, що ціна на автомобілі нижчою вже не стане, що також сприяло збільшенню обсягів автопродажів", - додає президент Дніпро Мотор Інвест (імпортер Honda) Сергій Дашков. На його думку, дещо пожвавила автопродажі і девальвація гривні, що відбулася в липні.

Незважаючи на зростання продажів автомобілів в липні, спад в порівнянні з липнем минулого року склав 77%, констатує AUTO-Consulting.

Нагадаємо, в 2008 році в Україні було продано близько 623 тис. легкових автомобілів (+15% до 2007 року), але в цьому році буде продано не більше 140-160 тис., прогнозують аналітики. Тим не менше показники липня дають підстави говорити про те, що дно кризи пройдено, вважає генеральний директор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко. "У минулі роки близько 70-80% автомобілів продавалося в кредит, тому зі згортанням автокредитування ринок і впав на 70-80%. Зараз же автокредитування потихеньку почало відроджуватися", - зазначає він.

"Ситуація з кожним місяцем буде поліпшуватися завдяки тому, що самі автовиробники стали активно кредитувати споживачів, таким чином стимулюючи попит", - додає пан Назаренко. За його словами, під час кризи автозаводи були змушені або йти на скорочення виробництва, збільшуючи таким чином власні витрати на виробництво одного автомобіля, або підтримувати виробництво на колишньому рівні, йдучи шляхом демпінгу.

На думку Віктора Постельнікова, подальшого збільшення автопродажів у Україні сприяли б програми по стимулюванню попиту. Зараз у 12 європейських країнах, на які припадає понад 90% ринку Євросоюзу, а також у США, Японії та Китаї введено матеріальне заохочення покупців, які змінюють старі авто на нові. Це призвело до того, що в липні продажі автомобілів у Китаї зросли на 70,54%, що стало найвищим показником із січня 2006 року, а у Великобританії вперше за 15 місяців було відзначено зростання на 2,4%. Пілотний проект подібної програми може бути впроваджений у Росії з січня 2010 року. Аналогічну програму вже розробляє Мінпромполітики, повідомили в міністерстві.

Нагадаємо, в Україні за перший місяць літа було продано 11,2 тис. нових автомобілів. Це майже в 5 разів менше, ніж за аналогічний період минулого року.

За матеріалом КоммерсантЪ-Україна

Зараз ви читаєте новину «Український ринок автопродажів оживає». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі