




Нині в Україні найбільше автомобілів із кузовом типу "седан", а найпоширеніша марка автомобілів - Lada.
Три з чотирьох (73%) жителів України не мають у своїй родині автомобіля. Один автомобіль на сім'ю мають 22% українців, а ще 1% жителів країни має 2-3 і більше автомобілів на родину, про це йдеться у результатах дослідження компанії Research&Branding Group.
У 33% українців машини віком 6-10 років, а старші 16 років - 30% автомобілів.
Автомобілі віком 11-15 років становлять 19%, а 3-5-річні авто складають лише 12% автопарку українців.
"Найпопулярнішими серед українців автомобілями є авто з кузовом типу "седан" (45%), далі з великим відставанням ідуть "хетчбек" (12%) і "універсал" (11%), а замикають п'ятірку найбільш популярних мікроавтобуси (6%) і мінівени (5%)", - йдеться в дослідженні.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Український авторинок у березні зріс майже на 100%
Згідно з дослідженням, найбільш поширеними серед країн-виробників є радянські/російські авто (34%). Далі йдуть німецькі (16%), українські (14%), французькі (7%) японські і корейські (по 5%), а також китайські (4%) автомобілі.
Найпоширенішими на сьогоднішній день марками автомобілів в Україні є LADA (ВАЗ) – 27% власників авто. Другими з істотним відставанням йдуть автомобілі українського автовиробника ЗАЗ (8%). Після них - продукція нині неіснуючого радянського/російського автозаводу Москвич/АЗЛК, німецьке Audi, корейської Daewoo, французького Renault, радянського/російського ГАЗ (ВОЛГА) і автомобілі Ford. Усі ці марки займають по 4%. По 3% набрали німецькі Mercedes-Benz та Opel.
Нагадаємо, порівняно з 2013 роком зріс попит на нові Mercedes-Benz на 13%.
Коментарі