




УАЗ-469 - повнопривідний легковий автомобіль. Міцний радянський позашляховик нагадує американський джип. У народі його називали "Бобик".
Транспортний засіб виготовляли на Ульянівському автомобільному заводі упродовж 13 років. Перше авто зійшло з конвеєра у грудні 1972-го.
"Бобик" використовували в армії. Він був зручним транспортним засобом для сільської місцевості. Ним транспортували вантажі та перевозили людей. Конструкція машини дозволяла їздити всіма типами доріг та навіть там, де їх не було. Авто оснастили 4-циліндровим 2,5-літровим двигуном потужністю 75 к. с.
Зараз УАЗ-469 став автомобілем для риболовлі та полювання. При вмілій переробці старі "Бобики" стають позашляховими монстрами.
Під час тюнінгу УАЗ-ів найчастіше змінюють колеса. Чим вище колесо - тим вища прохідність автомобіля. Він може їздити різними дорогами та долати перешкоди з каміння. Автолюбителі також замінюють старі версії двигунів на потужніші. Модернізують підвіску, встановлюють на колеса один чи кілька амортизаторів, перефарбовують кузов.
Gazeta.ua підготувала добірку тюнінгованих УАЗ-469.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Made in "сам склепав": як "Волги" переробляють у позашляховики
Коментарі