Компанія Ford випробувала прототип найпотужнішої версії Focus на автодромі "Нюрбургринг".
На тестах помітили прототип новинки. Серійну версію машини назвуть RS500. Її представлять у першій половині наступного року, повідомляє Motor1.
Машина отримає велике антикрило. Елементи кузова автомобіля виконають з карбону. Новинка отримає гальма з вуглеводню і підвіску з алюмінію. Завдяки цьому вага машини може бути знижена на 100 кілограмів. Крім цього хетчбек укомплектують диференціалом передньої осі.
Focus оснастять 2,3-літровим бензиновим мотором. Таким же двигуном комплектують RS-версія Focus, де його потужність становить 350 к. с. Віддача у модифікації RS500 буде набагато більша. Розгін до 100 км/год повинен займати менше 4,2 сек.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ТОП-5 найпотужніших 4-циліндрових автомобілів
Серійне виробництво Focus RS стартувало у січні 2016 року. Новинку оснастили дуже еластичною системою повного приводу, яка може передавати на задні колеса до 70% крутного моменту.
Всього у Focus RS передбачено 4 режими водіння: Normal, Sport, Track, а також Drift. В дрифт-режимі активується спеціальна калібрувальна система повного приводу, яка регулює розподіл крутного моменту і полегшує входження в керований занос.
Подібний пакет налаштувань – перший серед всіх серійних хот-хетчів. Серед інших технічних змін – більш жорсткі пружини і амортизатори, інша система вихлопу і коротка кермова рейка.
Нагадаємо, Ford представив оновлений кросовер Kuga.
Коментарі