Французи вирішили боротися з тими, хто перебігає дорогу на червоний колір світлофора. Експеримент провело агентство Serviceplan і французьке Держвідомство з питань безпеки дорожнього руху. На одному із пішоходних переходів Парижа встановили спеціальні вертикальні дисплеї. Їх оснастили датчиками руху, динаміком і камерою. Коли хтось переходить "зебру" на червоний колір, білборд гучно імітує звук різко гальмуючого авто.
Реакцію перехожих записали на відео. Пішоходи найчастіше йдуть на червоний колір світлофора, заглибившись у дисплей свого смартфону. Після скреготу гальм сполохано оглядаються, шукаючи автомобіль, що ледь їх не збив.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Піт-стоп" по-українськи: замінити колесо за 1,5 хв
У цю мить спеціальний пристрій фотографує вираз обличчя пішохода. Ці фотографії миттєво з'являються на дисплеї. Так ініціатори акції хочуть показати порушникам правил дорожнього руху їхній вираз обличчя за мить до "трагедії". Під фото - напис "Не варто заглядати в очі смерті. Подивіться на світлофор і переходьте дорогу безпечно".
Седан та хетчбек Subaru Impreza нового покоління оснастять подушкою безпеки пішохода. На YouTube був опублікований краш-тест наступної Impreza, оснащеної такою подушкою безпеки. Вона розміщується під капотом і при ударі пішохода бампером розкривається по периметру лобового скла. Вперше подушки безпеки для пішоходів з'явилися на Volvo V40. Вона контролювалася сімома датчиками і спрацьовувала на швидкості від 20 до 50 км/год.
Коментарі