середа, 27 червня 2018 14:40

Продовження закону 1389-19 вирішить проблему євроблях - експерт

Продовження закону 1389-19 вирішить проблему євроблях - експерт
Координатор руху "Взаємодопомога" Віктор Медведь каже, що закон 1389-19 дозволяє істотно знизити вартість автомобілів і тому робить невигідним ввезення машин на єврономерах. Фото: youtube.com

Влада зобов'язана відреагувати на думку українців, які підтримали петицію на сайті Адміністрації президента України, що вимагає продовжити дію закону №1389-19 про пільгове розмитнення автомобілів, оскільки цей закон вирішує проблему євроблях, вважає координатор руху "Взаємодопомога", директор консалтингової компанії "Вільям Інвест Експерт" Віктор Медведь.

За його словами, закон 1389-19 дозволяє істотно знизити вартість автомобілів і тому робить невигідним ввезення машин на єврономерах.

"Ідея євроблях полягає в тому, щоб не платити відповідні мита. Тому люди використовують цю схему. Якщо ж законодавчо скасувати ці євромита, то сенс їздити на єврономерах втрачається. Однак, закон не забороняє схему євроблях. Тому, проблема вирішується частково. Якби заборонив, то питання вирішилося б повністю. А так, ситуація з євробляхами залишиться, але економічно стане недоцільно ввозити автомобілі на єврономерах", - пояснив експерт.

Експерт зазначив, що імпорт автомобілів старше 2010 року в принципі заборонений в Україні, проте схема євроблях дозволила обійти заборону. При цьому, закон 1389-19 критично зменшує інтерес громадян до сумнівних схем з авто, тим більше, що доля єврономерів досі не визначена.

Петиція про продовження закону 1389-19 набрала необхідних 25 тисяч голосів і сьогодні знаходиться на розгляді Адміністрації президента. Відповідно до закону про петиції громадян, глава держави зобов'язаний відреагувати на звернення людей протягом місяця.

На думку Віктора Медведя, у продовженні дії закону 1389-19 не зацікавлене українське автомобільне лобі в парламенті, яке намагається зберегти закритість українського авторинку. Однак, така позиція веде лише до наповнення України морально застарілими, екологічно і технічно небезпечними євробляхами.

"У США, скажімо, чи в Європі, ви не можете просто так кинути автомобіль. Ви зобов'язані заплатити за його утилізацію. Наші люди їдуть і купують цей утиль і везуть сюди. Ці машини не відповідають жодним стандартам - ні екологічним, ні технічним, ні будь-яким стандартам безпеки. І при цьому, всі вони морально застарілі. Ми забруднюємо своє середовище проживання цими непридатними автомобілями", - наголосив Медведь.

Закон же 1389-19 поширюється на автомобілі, випущені не раніше 2010 року, які відповідають екологічному стандарту Євро-5, пропонуючи механізм цивілізованого ввезення автомобіля і повноцінної реєстрації. При цьому бюджет України отримує щорічно майже 5 млрд грн за рахунок сплати всіх необхідних платежів при ввезенні автомобілів.

Зараз ви читаєте новину «Продовження закону 1389-19 вирішить проблему євроблях - експерт». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 16965
Голосування Як карати п’яних водіїв?
  • Збільшити штраф до 40 тис. грн
  • На рік відправляти на виправні роботи
  • Забирати довічно водійське посвідчення
  • Відновити смертну кару
  • Не карати
  • Читати лекцію про шкоду алкоголю
Переглянути