Вперше на фестивалі OldCarLand представили експозицію американських автомобілів 40-70-х.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Маневри автомобілів і вибухи: на OldCarLand показали бойові дії 1940-х
Більшість продемонстрованих машин зі США складно побачити не тільки на наших дорогах, а й на профільних автомобільних заходах. Gazeta.ua підготувала ТОП-4 рідкісних американських ретромобілів, які вже стали легендами.
Chevrolet Impala 1975 року
На своєму 5,8-метровому кабріолеті власник катається до 15 разів на рік і лише в теплий період. Автомобіль має складний м'який верх, який регулюється спеціальною кнопкою в салоні. Модель є останнім кабріолетом, після цього її випускали лише з жорстким дахом. Середину найдовшої Impala обладнали електроприводом сидінь, кондиціонером і круїз-контролем. Машина має 7,4-літровий двигун потужністю 370 к.с. та автоматичну коробку передач. До 100 км/год Chevrolet Impala розганяється за 9 с.
"Через відмінність конструкції відчуття під час їзди порівняно з сучасними автомобілями зовсім інші. Машина рухається дуже плавно. Не можу залишати її без нагляду. Одразу ж збираються люди, які хочуть подивитися, доторкнутися чи навіть покататися на ній, - говорить власник автомобіля Альберт Решетов. - Для машини замовляв новий брезентовий дах і перефарбував в оригінальний червоний колір. Усі інші деталі - рідні. Через великий попит на автомобіль у США запчастини для нього виготовляють досі".
Переможець номінації "Автомобіль-легенда" Plymouth Cuda 1971 року
Спортивне американське купе належить до сегменту pony cars - невеликих, однак потужних машин. Машину обладнали передніми дисковими гальмами і м'яким верхом. До комплектації автомобіля входять спортивні крісла, прилади в окремих жолобах, кондиціонер і радіо. Модель має агресивний дизайн та яскравий колір.
Одна з найшвидших машин 1970-х за 5,6 с. розганяється до 100 км/год. Максимальна швидкість автомобіля - 240 км/год. Модель має 7-літровий двигун V8 Hemi з напівсферичними камерами згоряння потужністю 425 к.с.
Ford Thunderbird 1958 року
Чотиримісне американське купе - єдине в Україні. Загальний тираж - близько 200 тис. Модель була улюбленою машиною 35-го президента США Джона Кеннеді. Виразний і солідний дизайн автомобіля розробляла та ж команда стилістів, що і знаменитий Ford Mustang. Шкіряний салон автомобіля обладнали кондиціонером, радіо, вбудованою попільничкою, електроприводом сидінь і склопідіймачів. Система перемикання передач у моделі знаходиться на рулі. Машина отримала другий ряд сидінь.
"Машину випускали лише 2 роки з 1958 по 1960 роки. Вона була конкурентом Chevrolet Corvette, - каже власник транспортного засобу Федір Костогриз. - Двигун моделі має потужність 345 к.с. і 3-ступеневу автоматичну коробку передач. Машина спортивна та призначена більше для швидкої їзди. Із Ford Thunderbird легко витискаю понад 160 км/год. На реставрацію витратив п'ять років".
Переможець номінації "За збереження духу епохи" Lincoln Zephyr 1946 року
У період з 1942 до 1946 років американський автопром виготовляв лише окремі партії цієї моделі на замовлення армії та флоту. Через це купе надзвичайно рідкісне. На виставці показаний автомобіль до реставрації. Власник машини привіз її з Черкас. Автомобіль отримав численні втрати, наприклад, у нього відсутній двигун. Дверні ручки замінюють кнопки, які досі в робочому стані. Фари овальної форми дещо випирають із кузова, а заднє колесо майже повністю закрите зйомною вставкою заднього крила.
"Автомобіль знайшли у літньої української пари. Зараз вона має кілька шарів фарби, - розповідає власник транспортного засобу Федір Костогриз. - Масивний кузов Lincoln зроблений із надтовстого металу. Салон купе обладнаний електропакетом, у який входили склопідіймачі й електропривід сидінь".
Фестиваль OldCarLand проходив у Державному музеї авіації 6-8 жовтня. Організатор заходу - клуб технічної класики OldCarServiсe.
Коментарі