Патрульні більше не зможуть тримати радари в руках, відтепер обладнання має фіксувати швидкість на штативах. Це рішення Восьмий апеляційний адміністративний суд встановив минулого тижня.
Усього на дорогах України працює 115 приладів TruCAM. З їхньою допомогою поліціянти контролюють швидкість на понад 200 ділянках доріг.
"TruCAM має два режими. Ручний та автоматичний. У другому радар має стояти виключно на штативі чи на тринозі. Такі правила передбачив зокрема виробник цих радарів. Крім того, за українським законодавством TruCAM може працювати лише в автоматичному форматі" - говорить Gazeta.ua автоюрист Володимир Караваєв.
Окрім TruCAM українська правоохоронна система використовує ще й камери автофіксації, загалом їх 50. Вони контролюють швидкісний режим на дорогах столиці, київщини та львівщини. Щоправда, водії навчились пристосовуватись. Чимало автомобілістів використовують спеціальні мобільні додатки, які попереджають про камери автофіксації попереду.
"У Країнах ЄС також знають про цю проблему. Окрім стаціонарних камер автофіксації, на дорогах ставлять мобільні варіанти. Вони різноманітні. Наприклад, так званий, "Равлик". Дорожники привозять причіпцеп, в середині якого вмонтована камера автофіксації. Зовні причіп накривають спеціальною бронею, аби до пристрою неможливо було дістатись. Щодня дорожники можуть возити равлика на різні ділянки. Водії розуміють, що не можна передбачити наступне місцезнаходження камери" - говорить фахівець.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Що взяти в подорож під час снігопадів - експерт дав 3 поради
Якщо водій став свідком того, як інспектор фіксує швидкість руху приладом TruCam, тримаючи його в руках, він може зробити зауваження працівнику поліції та повідомити про необхідність дотримання ним вимог ст.40 Про Національну поліцію.
Коментарі