![Packard 120 1938-го року випуску і його власник Леонід Заєць.](https://static.gazeta.ua/img2/cache/gallery/842/842374_1_w_570.jpg?v=0)
![До початку Другої світової війни Mercedes-Benz цієї серії були найбільш продаваними транспортними засобами бренду.](https://static.gazeta.ua/img2/cache/gallery/842/842374_2_a_135_100.jpg?v=0)
![Власник Horch 957 Володимир Сірман показує стилісту фестивалю Світлані Савельєвій келих, якому 80 років.](https://static.gazeta.ua/img2/cache/gallery/842/842374_3_a_135_100.jpg?v=0)
![Біля Mercedes-Benz 170 38-го року стоїть його власник Микола Міщеряков.](https://static.gazeta.ua/img2/cache/gallery/842/842374_4_a_135_100.jpg?v=0)
![Packard 120 1938-го року випуску. З конвеєра зійшло 175 тис. моделей авто.](https://static.gazeta.ua/img2/cache/gallery/842/842374_5_a_135_100.jpg?v=0)
Вихідними у Кам'янці-Подільському на Хмельниччині пройшов ІІІ Міжнародний фестиваль стилю "Ретрофест". У ньому взяли участь майже 50 екіпажів з різних областей України і за-за кордону.
Gazeta.ua підготувала добірку найстаріших автомобілів, які презентували на "Ретрофесті".
Hanomag Sturm
![Найстаріший автомобіль нинішнього фестивалю Hanomag Sturm 1935-го року випуску.](https://static.gazeta.ua/img2/cache/gallery/842/842374_10_w_590.jpg?v=0)
Найстаріший автомобіль нинішнього фестивалю Hanomag Sturm 1935-го року випуску. Це була одна з перших моделей автомобілів для середнього класу на ринку Німеччини. З конвеєра зійшло майже 5 тис. екземплярів.
![Це була одна з перших моделей автомобілів для середнього класу на ринку Німеччини.](https://static.gazeta.ua/img2/cache/gallery/842/842374_11_w_590.jpg?v=0)
Об'єм двигуна 2,2 л. Потужність мотора 65 к.с. Він працює у парі із чотирьох-ступеневою механічною коробкою передач. Автомобіль має перфоровані дискові колеса.
Horch 957
![Horch 957 належала секретареві Гітлера Мартіну Борману](https://static.gazeta.ua/img2/cache/gallery/842/842374_8_w_590.jpg?v=0)
На два роки менший автомобіль Horch 957. Він зійшов з конвеєра 1937-го. За три роки випустили 11 екземплярів.
Horch 957 — найдорожчий автомобіль у Німеччині 1930-х років. Коштував 20,8 тис. рейхсмарок.
"У Третьому рейху на такому автомобілі їздили політичні діячі. Ця машина належала секретареві Гітлера Мартіну Борману. У мене вона з 80-х років. Реставрував автомобіль майже 15 років. Має оригінальні фари і салон", - каже власник Horch 957 Володимир Сірман.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Радянські "Волги" і "Запорожці", німецький Mercedes і французький Citroen – відбулося ралі на ретроавто
![Власник Horch 957 Володимир Сірман показує стилісту фестивалю Світлані Савельєвій келих, якому 80 років.](https://static.gazeta.ua/img2/cache/gallery/842/842374_3_w_590.jpg?v=0)
Автомобіль — один з найбільш габаритних. Має довжину майже 7 м. Важить 3 тонни.
На момент випуску модель мала 100-сильну "вісімку" і підвіску заднього мосту системи De Dion. Максимальна швидкість — 130 км / год. На 100 км шляху автомобіль витрачав 24 л бензину.
Mercedes-Benz 170
![До початку Другої світової війни Mercedes-Benz цієї серії були найбільш продаваними транспортними засобами бренду.](https://static.gazeta.ua/img2/cache/gallery/842/842374_7_w_590.jpg?v=0)
Одне із найстаріших авто фестивалю Mercedes-Benz 170 38-го року. Після війни машину ввіз у Союз радянський офіцер, як трофей.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Купив машину: поламана, іржава, гнила і без документів" - у Кам'янці-Подільському пройшов "Ретрофест"
До початку Другої світової війни автомобілі цієї серії були найбільш продаваними транспортними засобами бренду. З конвеєра зійшло 75 тис. екземплярів.
![Біля Mercedes-Benz 170 38-го року стоїть його власник Микола Міщеряков.](https://static.gazeta.ua/img2/cache/gallery/842/842374_4_w_590.jpg?v=0)
Mercedes-Benz 170 — купе бізнес-класу. Двигун мав чотири циліндра з бічним розташуванням клапанів. Його об'єм — 1,7 л. Потужність мотору — 38 к.с. Максимальна швидкість — 108 км / год. Автомобіль споживав менше 11 л пального на 100 км.
Packard 120
![Packard 120 1938-го року випуску. З конвеєра зійшло 175 тис. моделей авто.](https://static.gazeta.ua/img2/cache/gallery/842/842374_6_w_590.jpg?v=0)
Найстаріший американський автомобіль - Packard 120. Його випустили 1938 року.
У зв'язку з Великою депресією у США попит на розкішні авто став падати. Тому компанія у 1935-му почала випускати більш дешеву модель - Packard 120. Він коштував від $ 980 до $ 1095. з конвеєра зійшло 175 тис. авто.
" Колись на цьому автомобілі Одесою пересувався маршал Георгій Жуков. Зараз Packard — це частина мене. Автомобіль викупив у свого сусіда. Протягом восьми років самостійно його реставрував", - розказує власник авто Леонід Заєць. Приїхав на "Ретрофест" з молдовського міста Бєльці.
![Packard 120 1938-го року випуску і його власник Леонід Заєць.](https://static.gazeta.ua/img2/cache/gallery/842/842374_1_w_590.jpg?v=0)
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Раритетні автомобілі, повітряні гімнасти і дитячий показ мод – відбувся "Ретрофест"
Автомобіль має незалежну передню підвіску - "Safe-T-Flex" і гідравлічні гальма. Двигун на 8 циліндрів розвиває 110 к.с. Максимальна швидкість — 120 км / год.
Міжнародний фестиваль стилю "Ретрофест" вже втретє проходить у Кам'янці-Подільському на Хмельниччині. Вперше захід відбувся 2009-го. Після семирічної перерви, 2017-го, фестиваль відновився. Цього року участь у заході взяли більш ніж 50 автомобілів із різних міст України.
Коментарі