Ексклюзиви
четвер, 14 червня 2018 15:25

Packard маршала Жукова, Mercedes радянського офіцера і Horch нацистського політика — показали найстаріші авто "Ретрофесту"
15

 Packard 120 1938-го року випуску і його власник Леонід Заєць.
Фото: Олена Капнік
До початку Другої світової війни Mercedes-Benz цієї серії були найбільш продаваними транспортними засобами бренду.
Власник Horch 957 Володимир Сірман показує стилісту фестивалю Світлані Савельєвій  келих, якому 80 років.
 Біля Mercedes-Benz 170 38-го року стоїть його власник Микола Міщеряков.
Packard 120 1938-го року випуску. З конвеєра зійшло 175 тис. моделей авто.

Вихідними у Кам'янці-Подільському на Хмельниччині пройшов ІІІ Міжнародний фестиваль стилю "Ретрофест". У ньому взяли участь майже 50 екіпажів з різних областей України і за-за кордону.

Gazeta.ua підготувала добірку найстаріших автомобілів, які презентували на "Ретрофесті".

Hanomag Sturm

Автор: Олена Капнік
  Найстаріший автомобіль нинішнього фестивалю Hanomag Sturm 1935-го року випуску.
Найстаріший автомобіль нинішнього фестивалю Hanomag Sturm 1935-го року випуску.

Найстаріший автомобіль нинішнього фестивалю Hanomag Sturm 1935-го року випуску. Це була одна з перших моделей автомобілів для середнього класу на ринку Німеччини. З конвеєра зійшло майже 5 тис. екземплярів.

Автор: Олена Капнік
  Це була одна з перших моделей автомобілів для середнього класу на ринку Німеччини.
Це була одна з перших моделей автомобілів для середнього класу на ринку Німеччини.

Об'єм двигуна 2,2 л. Потужність мотора 65 к.с. Він працює у парі із чотирьох-ступеневою механічною коробкою передач. Автомобіль має перфоровані дискові колеса.

Horch 957

Автор: Олена Капнік
   Horch 957 належала секретареві Гітлера Мартіну Борману
Horch 957 належала секретареві Гітлера Мартіну Борману

На два роки менший автомобіль Horch 957. Він зійшов з конвеєра 1937-го. За три роки випустили 11 екземплярів.

Horch 957 — найдорожчий автомобіль у Німеччині 1930-х років. Коштував 20,8 тис. рейхсмарок.

"У Третьому рейху на такому автомобілі їздили політичні діячі. Ця машина належала секретареві Гітлера Мартіну Борману. У мене вона з 80-х років. Реставрував автомобіль майже 15 років. Має оригінальні фари і салон", - каже власник Horch 957 Володимир Сірман.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Радянські "Волги" і "Запорожці", німецький Mercedes і французький Citroen – відбулося ралі на ретроавто

Автор: Олена Капнік
  Власник Horch 957 Володимир Сірман показує стилісту фестивалю Світлані Савельєвій  келих, якому 80 років.
Власник Horch 957 Володимир Сірман показує стилісту фестивалю Світлані Савельєвій келих, якому 80 років.

Автомобіль — один з найбільш габаритних. Має довжину майже 7 м. Важить 3 тонни.

На момент випуску модель мала 100-сильну "вісімку" і підвіску заднього мосту системи De Dion. Максимальна швидкість — 130 км / год. На 100 км шляху автомобіль витрачав 24 л бензину.

Mercedes-Benz 170

Автор: Олена Капнік
  До початку Другої світової війни Mercedes-Benz цієї серії були найбільш продаваними транспортними засобами бренду.
До початку Другої світової війни Mercedes-Benz цієї серії були найбільш продаваними транспортними засобами бренду.

Одне із найстаріших авто фестивалю Mercedes-Benz 170 38-го року. Після війни машину ввіз у Союз радянський офіцер, як трофей.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Купив машину: поламана, іржава, гнила і без документів" - у Кам'янці-Подільському пройшов "Ретрофест"

До початку Другої світової війни автомобілі цієї серії були найбільш продаваними транспортними засобами бренду. З конвеєра зійшло 75 тис. екземплярів.

Автор: Олена Капнік
   Біля Mercedes-Benz 170 38-го року стоїть його власник Микола Міщеряков.
Біля Mercedes-Benz 170 38-го року стоїть його власник Микола Міщеряков.

Mercedes-Benz 170 — купе бізнес-класу. Двигун мав чотири циліндра з бічним розташуванням клапанів. Його об'єм — 1,7 л. Потужність мотору — 38 к.с. Максимальна швидкість — 108 км / год. Автомобіль споживав менше 11 л пального на 100 км.

Packard 120

Автор: Олена Капнік
  Packard 120 1938-го року випуску. З конвеєра зійшло 175 тис. моделей авто.
Packard 120 1938-го року випуску. З конвеєра зійшло 175 тис. моделей авто.

Найстаріший американський автомобіль - Packard 120. Його випустили 1938 року.

У зв'язку з Великою депресією у США попит на розкішні авто став падати. Тому компанія у 1935-му почала випускати більш дешеву модель - Packard 120. Він коштував від $ 980 до $ 1095. з конвеєра зійшло 175 тис. авто.

" Колись на цьому автомобілі Одесою пересувався маршал Георгій Жуков. Зараз Packard — це частина мене. Автомобіль викупив у свого сусіда. Протягом восьми років самостійно його реставрував", - розказує власник авто Леонід Заєць. Приїхав на "Ретрофест" з молдовського міста Бєльці.

Автор: Олена Капнік
   Packard 120 1938-го року випуску і його власник Леонід Заєць.
Packard 120 1938-го року випуску і його власник Леонід Заєць.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Раритетні автомобілі, повітряні гімнасти і дитячий показ мод – відбувся "Ретрофест"

Автомобіль має незалежну передню підвіску - "Safe-T-Flex" і гідравлічні гальма. Двигун на 8 циліндрів розвиває 110 к.с. Максимальна швидкість — 120 км / год.

Міжнародний фестиваль стилю "Ретрофест" вже втретє проходить у Кам'янці-Подільському на Хмельниччині. Вперше захід відбувся 2009-го. Після семирічної перерви, 2017-го, фестиваль відновився. Цього року участь у заході взяли більш ніж 50 автомобілів із різних міст України.

Зараз ви читаєте новину «Packard маршала Жукова, Mercedes радянського офіцера і Horch нацистського політика — показали найстаріші авто "Ретрофесту"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 16965
Голосування Як карати п’яних водіїв?
  • Збільшити штраф до 40 тис. грн
  • На рік відправляти на виправні роботи
  • Забирати довічно водійське посвідчення
  • Відновити смертну кару
  • Не карати
  • Читати лекцію про шкоду алкоголю
Переглянути