![Mercedes A-Class (1997-2004)
Збитки з кожного проданого екземпляра - 1 445 євро](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/518/518478_1_w_570.jpg?v=0)
![Bugatti Veyron (2005-2013)
Збитки з кожного проданого екземпляра - 4 627 106 євро](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/518/518478_2_a_135_100.jpg?v=0)
![Smart ForTwo
Збитки з кожного проданого екземпляра - 4 478 євро](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/518/518478_3_a_135_100.jpg?v=0)
![Audi A2 (2000 – 2005)
Збитки з кожного проданого екземпляра - 7 547 євро](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/518/518478_4_a_135_100.jpg?v=0)
![Volkswagen Phaeton (2001-…)
Збитки з кожного проданого екземпляра - 28 158 євро](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/518/518478_5_a_135_100.jpg?v=0)
Маленький Smart ForTwo, обійшовся виробникові задорого. Концерн Daimler втратив на компакт-карі в цілому 3,3 мільярда євро.
Експерти відзначили, що німецький автовиробник пішов на великий ризик, створюючи модель фактично повністю "з нуля", включаючи розробку нової платформи і моторів, а також будівництво заводу. Крім цього, продажу компакт-кара недорахувалися більше 40 відсотків від спочатку задуманого показника.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Експерти розповіли як вберегтися від шахраїв на вторинному авторинку
Що стосується Fiat Stilo, Renault Laguna, Peugeot 1007 і Jaguar X-Type фахівці заявили, що ці моделі не змогли стати популярними у своїх ринкових нішах, в результаті чого продажі кожної з них виявилися не менш ніж на 70 відсотків нижче в порівнянні з тими цифрами, на які розраховували в компаніях.
Представляємо вашій увазі 10 автомобілів, виробництво яких дуже вдарило по бюджету компаній.
Коментарі
4