




Седан Geely GC9 отримав максимальний результат у ході краш-тесту за методикою C-NCAP. Про це повідомляє Infocar.
Присуджені моделі 55.8 балів стали кращим результатом за всю історію краш-тестів автомобілів Geely. Краш-тест по методиці C-NCAP провів випробувальний центр China Automotive Technology and Research Center. Всі випробування наближений до краш-тестів за методикою Euro NCAP. Програма випробувань включає два фронтальних і один бічний удар.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Американці назвали найбезпечніші автомобілі у світі
При ударі деформівного перешкоди, встановленого на візок, в бокову частину автомобіля на швидкості 50 км/ч Geely GC9 отримав максимально можливий бал – 18. Інерційні випробування сидінь і підголівників виконані на полозках з манекеном, що імітують зіткнення ззаду, принесли моделі ще 3.69 бали з 4 можливих.
Три бонусних бали автомобілю присудили за систему нагадування про не пристебнутий ремінь, систему курсової стійкості ESC (Electronic Stability Control), а також бічні подушки і шторки безпеки. Бонусні бали підсумовувалися з результатами усіх випробувань.
Коментарі