




Першим автомобілем Mazda, що повністю втілює принципи технології SkyActiv, стане компактний кросовер CX-5. На європейському ринку новинка має з'явитися навесні 2012 року. Оснащуватиметься двигуном, що відповідають екологічним нормам "Євро-6".
Технології SkyActiv, розроблені в Mazda, включають особливий підхід не тільки до налаштування силових агрегатів, але і до створення структури кузова, підвіски і трансмісій. Сумарно, за підрахунками Mazda, ці зусилля можуть забезпечити економію палива до 30%.
Компактний кросовер Mazda CX-5, що втілює екологічний підхід до будівництва автомобілів, побудований на абсолютно новій модульної платформі. Вона, за повідомленням порталу Autocar, може бути використана як база для розробки автомобілів різного класу - від компактного седана до повнорозмірного кросовера. Кросовер отримає більш легкий та жорсткий кузов і новий дизельний двигун. Силовий агрегат об'ємом 2,2 л розвиває 175 к.с.і при цьому викидає в атмосферу всього 120 г СО2 на 1 км шляху. Відзначається, що двигун вже відповідає екологічним нормам Euro6, які будуть прийняті в Європі тільки в 2014 році.
Крім того, найімовірніше, CX-5 буде оснащуватися і нової автоматичної КПП, також розробленої Mazda в рамках проекту SkyActiv. Така трансмісія, за словами японців, дозволяє домогтися скорочення витрати палива на 7%. Однак поки повідомляється тільки про нову 6-ступінчастою МКПП.
Кросовер Mazda CX-5 стане серійним втіленням концепт-кара Mazda Minagi, представленого на Женевському автосалоні.
Коментарі