У 2020 році Nissan планує почати виробництво автомобілів-роботів , які будуть їздити по дорогах загального користування абсолютно самостійно, без участі водія. У зв'язку з цим , всерйоз перейнявшись проблемою безпеки руху , інженери японської компанії почали розробку цілої системи, яка буде регулювати дорожній рух без допомоги звичних нам знаків і світлофорів.Принцип роботи такої системи компанія підгляділа у бджіл і риб.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Здорожчання іномарок відкладається: Утилізаційний збір переглянуть
"Рух риб підпорядкований трьом правилам:не зміщуватися занадто сильно вбік, не зменшувати дистанцію нижче певної межі і не стикатися з іншими рибами. Користуючись цими правилами , вони рухаються в зграях. Зграї переміщуються без використання будь-якої" розмітки ", але риби пливуть на дуже малих відстанях один від одної. Тому, якщо автомобілі зможуть рухатися в групах по тому ж алгоритму , то при тій же ширині проїжджої частини на ній буде міститися більша кількість автомобілів. Це, у свою чергу , дозволить збільшити обсяг транспортних потоків без утворення пробок ", - пояснює директор з високотехнологічним розробкам і дослідженням Тору Футамі .
Інженери Nissan розробили систему EPORO ( Episode 0 Robot ), яка діє за рахунок кількох лазерів, що відстежують події навколо автомобіля. Система лазерів сконструйована з урахуванням особливостей очей бджоли і має кут огляду в 300 градусів. Вона дозволяє контролювати рух автомобіля в автономному режимі і не допускати зіткнення з сусідніми автомобілями або іншими об'єктами , організовуючи рух автомобільного потоку за образом і подобою зграї риб. Крім того, ця система обмінюється даними з іншими автомобілями на перехрестях, визначаючи послідовність проїзду
Коментарі