Найбільше у соцмережах обговорювали автомобілі марки Mercedes-Benz. Він переміг у рейтингу популярності автомобільних брендів в соціальних мережах за даними лютого 2017 року, який склало аналітичне агентство Brand Analytics.
Друге місце зайняла ще одна німецька марка – BMW. Замикає трійку лідерів – Toyota, передає autocentre.
Експерти аналізували обговорюваність марки по лайках, репостах, повідомленнях та відгуках у соціальних медіа: ВКонтакте, Facebook, Instagram, YouTube, Vimeo, Мой Мир, форуми і сайти відгуків. Всього дослідили більше 977 млн повідомлень російськомовних користувачів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 154 року тому народився засновник Rolls-Royce
У п'ятірку найпопулярніших також увійшли Volkswagen і Lada. Щодо останньої пояснюють, збільшення інтересу до цієї пов'язане з вірусним поширенням відео про модель Lada Vesta і старт її продажів у Німеччині.
У рейтингу опублікували 45 автобрендів. На останніх позиціях опинились Chrysler, Maserati, Infiniti та Hummer.
Це дослідження дає комплексне уявлення про інтерес до продукції кожного з автовиробників і сприйняття бренду безпосередньо користувачами, наголошують в Brand Analytics.
У січні цього року Brand Analytics опублікувала пілотний рейтинг, де переможцем був бренд BMW. А Mercedes-Benz був на другому місці. Ключовими факторами стало збільшення активності в Instagram і Youtube-блогах.
Коментарі