2020 року в українців найбільше викликали інтерес марки Renault, Toyota, Nissan і Skoda. 83% покупців нових авто дізнавалися про оновлення моделі автомобілів в інтернеті.
Головними джерелами інформації були новинні сайти та сторінки автодилерів, каже керівник напрямку брендинг-рішень Google Україна Сергій Братусьов для auto.24tv.
Згідно дослідження Google у Східній Європі, кожен четвертий покупець нового авто обирає модель бренду, який у нього вже є, а 7% – повертається до того, який був раніше. 27% споживачів готові змінити бренд, а 47% куплять автомобіль вперше.
"Українці шукають в інтернеті більше нових автомобілів, а не вживаних. Хоча результати продажів в Україні свідчать про протилежне. Найбільший інтерес серед нових авто люди проявляють до SUV, серед вживаних автомобілів цей клас на другому місці. Щодо марок, то найпопулярніші бренди в пошуку практично повторюють рейтинг продажів в Україні: це Renault, Toyota, Nissan та Skoda" - йдеться в дослідженні.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Поліси автоцивілки: скільки доведеться заплатити за відсутність страховки
За даними Auto.Ria, шлях людини від першої зацікавленості автомобілем до дзвінка в автосалон – у середньому 48 днів.
Цьогоріч користувачі сайту 5,3 млн разів користувалися калькулятором розрахунку платежів у кредит. Найчастіше розраховували вартість Kia Sportage, Lada Granta, Chery Tiggo2, Skoda Octavia та Renault Logan.
У листопаді попит на нові авто в Україні знизився на 17%. При цьому, лідером продажів став автомобіль Toyota RAV4. Українці придбали 532 авто даної марки.
Коментарі