




На виставці Plug-in Ukraine, що стартувала сьогодні у Києві, показали ЗАЗ-965 із електроустановкою.
Автомобіль купили спеціально для того, щоб переобладнати його на електрокар, розповів Gazeta.ua власник машини Дмитро Гідеман.
"Правда машина була у жахливому стані. Арки прогнили на 20 сантиметрів. Не було вікон. Авто стояло 7 років під парканом", - каже чоловік.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Історія українських електромобілів налічує понад півстоліття
Робота зайняла близько півтора року. Власник переобладнував авто самотужки у вільний час. Іноді вдавалось виділити машині годину на тиждень.
"Не вистачало фінансів. З технічного боку проблем не виникало. Зараз машиною користуюсь щодня. Заряду вистачає на 30 кілометрів. Якщо вдосконалити акумулятор, запас ходу збільшиться. Але мені цього не потрібно, я щодня наїжджаю до 10 кілометрів. У салоні поміняв тільки сидіння", - додав Дмитро.
ЗАЗ-965 відомий більше як "горбатий". Його випускали із 1960 по 1963 роки. Знайти зараз цей автомобіль у хорошому стані не просто.
Нагадаємо, у Київ привезли нову версію "Славути".
Коментарі