Японський виробник автомобілів Mitsubishi Motors долучився до альянсу компаній Honda-Nissan.
Вони прагнуть скласти конкуренцію китайським та американським автовиробникам, повідомляє Nikkei.
Tesla і китайські автовиробники активно вкладаються в електромобілі, що створює умови у яких японські автовиробники не можуть конкурувати з ними з погляду масштабу і ланцюжка поставок.
Після об'єднання Mitsubishi та Honda-Nissan на внутрішньому ринку Японії з'являться дві сили: Toyota Motor Group і альянс Honda-Nissan-Mitsubishi.
У березні Honda і Nissan оголосили про всеосяжну угоду про співпрацю. Але ще не вирішили, що робити з Mitsubishi Motors, у якому Nissan володіє 34,01% акцій.
Mitsubishi Motors підписала угоду про нерозголошення інформації з Honda та Nissan. Почались переговори про обʼєднання.
Honda і Nissan є другим і третім найбільшими автовиробниками в Японії. Їхні глобальні продажі склали 4,1 млн і 3,44 млн одиниць у фінансовому році, що закінчується в березні 2024-го. Якщо додати 810 тис. одиниць Mitsubishi Motors, то група буде мати продажі 8,35 млн автомобілів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Вперше офіційно показали Mitsubishi ASX 2025 року
Toyota є найбільшим автовиробником Японії та конкурентом альянсу Honda-Nissan-Mitsubishi. Корпорація вже об'єдналася з Daihatsu, Suzuki, Subaru, Mazda і Hino Motors. У результаті цього сукупний обсяг продажів п'яти автовиробників досягне 16 млн одиниць.
Повідомляється, що Honda-Nissan-Mitsubishi мають намір стандартизувати бортове програмне забезпечення, яке керує автомобілем.
Очікується, що Nissan і Honda спільно розроблять базове програмне забезпечення і обговорять його використання в автомобілях Mitsubishi Motors. Компанії збираються впроваджувати високоефективні технології й водночас знижувати витрати і перенаправляти управлінські ресурси на сфери, пов'язані з електрифікацією.
Виробники також можуть доповнювати лінійки автомобілів одна одної. Honda не виробляє гібридні транспортні засоби з можливістю підзарядки (PHV) або пікапи в Японії. Mitsubishi Motors має сильні позиції у цій галузі й тепер обговорює постачання OEM (виробництво оригінального обладнання). У майбутньому обидві компанії хочуть розвивати виробництво міні-автомобілів.
Японські компанії намагаються скоротити значне відставання у перегонах за ринок електромобілів, що створює революцію на авторинку.
Опублікували перші зображення нового Toyota Land Cruiser Prado.
Він не буде прямим наступником серії 200 з V8. Це буде абсолютно новий Prado.
Новинка, яка буде називатися серією 250, дебютує 2 серпня. Згідно з тизерами, вона отримає квадратні фари у ретро-стилі, натхненними серйозним FJ62.
Блокова тема переноситься на передні крила. Сторони кузова натхненні GX.
Коментарі