




ГАЗ-24 "Волга" - радянський автомобіль для середнього класу. Його випускали на Горьківському автомобільному заводі з 1966-го по 1985-й. Машину використовували як таксі та у міліції.
Радянським конструкторам допомагали розробляти "Волгу" японські інженери. У дизайні автомобіля є спільні риси з американськими машинами 1960-1970-х.
Порівняно з попередніми випусками ГАЗ-24 мала потужніший двигун, просторіший салон та більший багажник. У машини був нижній кліренс. Незважаючи на це, ходова частина і кузов були міцніші, ніж у інших радянських автомобілів - "Москвичів" і "Жигулів".
Оскільки деталі підвіски витривалі, багато умільців на пострадянському просторі адаптовують машину під свої потреби. Найчастіше піднімають кліренс, ставлять більші колеса та мости від УАЗів. З таким "начинням" машина може долати бездоріжжя не гірше за позашляховика.
Gazeta.ua підготувала добірку тюнінгованої "Волги".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як тюнінгують ЛуАЗ
Коментарі