Lexus оголошує про розширення сімейства седана GS нового покоління. До нинішніх GS350 і гібриду GS450h незабаром додадуться базова модифікація з 2,5-літровим V6 і версія з більш компактною гібридною силовою установкою. Крім того, в компанії не відмовляються і від розробки "зарядженого" седана.
На виставці в китайському Гуанчжоу Lexus представив нову версію седана GS, яка повинна стати базовою моделлю сімейства. Седан GS250 оснащується шестициліндровим мотором об'ємом 2,5 літра з системою Dual VVTi і безпосереднім уприскуванням. Двигун розвиває 209 к.с. і 253 Нм крутного моменту, що дозволяє седану прискорюватися до 100 км/год за 8,6 секунди. Максимальна швидкість становить 230 км/год.
Двигун агрегатується з 6-ступінчастою автоматичною трансмісією 6 Super ECT, яка має можливість підключити ручне управління перемиканнями передач. Автомобіль також оснащений такими системами, як система попередження зіткнень PCS (Advanced Pre-Crash Safety system), система інтегрованого управління динамікою автомобіля VDIM (Vehicle Dynamics Integrated Management), система попередження сходу зі смуги LKA (Lane Keep Assist), система контролю сліпих зон BSM (Blind Spot Monitor) і система нічного бачення Lexus Night View. Новинка отримає і спец-пакет F Sport.
ФОТОРЕПОРТАЖ: Автошоу в Лос-Анджелісі: Honda "потовстішала", Mazda стала економнішою
Відомо, що автомобіль буде продаватися в Китаї, Японії та Європі.
У Lexus і раніше мають намір загострити конкуренцію з європейськими виробниками, зокрема, з BMW - саме заради цього японці задумалися про розробку більш доступною гібридної версії седана GS. Вона може отримати чотирициліндровий мотор і лише один електродвигун. Сумарна потужність такої установки прогнозується на рівні 180 кінських сил. Крім того, цілком ймовірно і будівництво конкурента BMW M5 - як повідомляє Autocar з посиланням на власних інсайдерів, для такого седана можуть адаптувати дефорсований до 450 к.с. десятициліндровий двигун від суперкара LFA.
Коментарі