Європейський комітет Euro NCAP, який понад 20 років проводить оцінювання пасивної й активної безпеки автомобілів, оновлює протоколи, які ускладнять здійснення краш-тестів.
Відповідні покращення організація виконує що два роки. Цьогоріч у тестах задіюватимуть найдосконаліший у світі манекен на прізвисько Тор.
Протокол на 2020 рік зазнав наймасштабніших оновлень за останні 10 років. Так комітет змінить оцінювання бокового зіткнення, включаючи коригування швидкості й маси бокового бар'єра. Також у відповідному тесті автомобіль ударятимуть з двох сторін.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: КрАЗ передасть військовим потужні новинки
Таким чином в Euro NCAP хочуть досліджувати безпеку далеких пасажирів, а саме ймовірність їх зіткнення одне з одним. Крім цього, ускладнять випробування систем автоматичного екстреного гальмування і виявлення пішоходів.
Також Euro NCAP перевірятиме зручність вилучення пасажирів із салону авто в разі ДТП, електричні дверні ручки і розширені функції eCall.
Єврокомітет Euro NCAP, який проводить нещадні краш-тести, перевірив 55 нових автомобілів і склав рейтинг найбезпечніших машин у різних категоріях.
Коментарі