




Американське тюнінг-ательє SR Auto Group представило свій погляд на доопрацювання ультракомпактного хетчбека Scion iQ (на ринку Європи - Toyota iQ). Автомобіль отримав ім'я Project Pryzm.
Шоу-кар на базі Scion iQ, на думку багатьох очевидців, побудований з великою оглядкою на Mitsubishi Lancer Evo X. Втім, тюнери і не приховують, що зовнішня ефектність була чи не головним завданням. Саме заради цього хетчбек став таким незграбно-агресивним (і саме тому його назвали Pryzm - "Призма"). Однак установкою нового аеродинамічного обважування справа не обмежилася.
Кліренс хетчбеку зменшили, колеса збільшили: на дорогу iQ спирається 17-дюймовими дисками Sparco. Щоб сховати їх в колісних арках, останні довелося розширити. Завершують образ тонована головна оптика і екзотичне оранжево-чорне забарвлення.
Досить аскетичний салон з перетворенням Scion iQ в Project Pryzm прикрасився шкірою і алькантарою з контрастною стірчкою в колір кузова. Крім того, тюнери злегка модифікували передні крісла хетчбека, щоб додати їм більш спортивного вигляду. Ні двигун, ні трансмісія iQ, судячи з усього, ніяких змін не зазнали.
За визнанням розробників, проект був реалізований в основному заради того, щоб підкреслити - зовнішня ефектність автомобіля ніяк не залежить від його розмірів. Чи отримає Project Pryzm якесь майбутнє, не уточнюється.
Коментарі
1