Лімузин для перших осіб держави в Китаї, який випускається місцевою компанією FAW Group під маркою Red Flag, вийшов на ринок. Тепер автомобіль може придбати будь-хто за наявності відповідної суми.
За 24 роки "минулого життя" бренду Red Flag FAW випустила близько 1,5 тис. машин. Всі вони були зарезервовані для управлінців у вищих колах влади країни. У 1982 році марку прикрили через те, що машини були занадто ненажерливими для тієї економічної ситуації. Відтоді компанія намагалася відродити "Червоний прапор" (саме так перекладається назва марки). Найбільш серйозні спроби були зроблені з 1987 по 1990 роки, але нічого не вдалося. Остання спроба офіційно провалилася в 2010 році.
У середу, 29 травня FAW офіційно повернула бренд до життя. Компанія планує інвестувати в новий проект розробки лімузина глави країни як мінімум 10,5 млрд юанів (близько $1,7 млрд) до 2015 року.
Самі машини розробляються власними силами FAW, яка володіє всіма правами на бренд Red Flag, на мотори, шасі, дизайн кузова і електроніку лімузина. До теперішнього моменту компанія поставила вже 500 автомобілів на державні органи країни.
На ринку представницьких автомобілів FAW доведеться конкурувати з Audi, BMW і Mercedes-Benz в боротьбі за гаманці заможних покупців.
"Китайський авторинок як джунглі, повні лютих тварин. Red Flag просто не виживе, якщо не покаже зуби", - прокоментував агентству Bloomberg аналітик China Minzu Securities Co. Сяо Хе.
Коментарі
2