Компанія KIA представила публіці свій перший серійний кросовер, оснащений гібридною силовою установкою.
Кросовера Niro побудували на абсолютно новій платформі. Її спеціально розробили для гібридних автомобілів. Вперше цю платформу використовувала компанія Hyundai на моделі Ioniq. Про це повідомляє Veddro.
Ефективній витраті палива повинна сприяти продумана аеродинаміка з низьким (як для SUV) коефіцієнтом лобового опору – 0,29. Колісна база становить 2700 мм, що автоматично робить новий автомобіль щось середнім між моделями Soul і Sportage.
Під капотом встановлений 1,6-літровий атмосферний бензиновий моторна 103 к. с., що працює за принципом Аткінсона. Використання циклу Аткінсона в двигуні дозволяє зменшити споживання палива і знизити рівень шуму при роботі, за рахунок меншого тиску при випуску.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Hyundai розсекретив аналог Toyota Prius
Бензиновий двигун працює в парі з 43-сильним електромотором, який живиться від невеликої літій-полімерної батареї ємністю 1,56 кВт/год. У результаті сумарна віддача силової установки досягає 148 к. с і 264 Нм крутного моменту. Коробка традиційна для KIA - 6-ступеневий "робот" з подвійним зчепленням.
У міському циклі новий Niro буде споживати 4,7 літри бензину.
Кузов автомобіля на 53% складається з високоміцних сталей. Торсіонна жорсткість і загальна цілісність кузова були збільшені за рахунок широкого використання гарячої штампування і промислових клеїв.
Також в KIA використовували ряд інтелектуальних систем, що дозволять оптимізувати споживання енергії. Приміром, Niro отримав фірмову систему Predictive Energy Control, яка, використовуючи дані GPS-навігатора і вбудованих карт, здатна визначити "топографічні" особливості шляху, тим самим прогнозувати місця де можна зарядити батарею.
Коментарі