вівторок, 22 жовтня 2013 16:32

Кожний третій автомобіль вироблений в Україні буде китайським

Кожний третій автомобіль вироблений в Україні буде китайським

У 2014 році кожен третій автомобіль, який зійде з конвеєрів українських автозаводів, буде китайським, повідомляє "Комерсант- Україна".

Завдяки вжитим заходам щодо захисту вітчизняного автопрому українські виробники навперебій почали заявляти про плани з випуску китайських малолітражок. У підсумку, якщо підрахувати всі заявлені на 2014 рік обсяги, вийде 29 тис. автомобілів, тобто третину від усіх заявлених планів (за даними, наданими виданню підприємствами , вони складають 88-96 тис.).

Зокрема, в корпорації "Богдан" раніше заявили, що випустять 15,3 тис. автомобілів марок JAC, Great Wall і Lifan. У АІС, яка замість імпорту буде повністю виробляти Geely на приналежному компанії Кременчуцькому автоскладальному заводі (КрАСЗ) , планують продавати не менше автомобілів цієї марки, ніж цього року. За результатами дев'яти місяців їх було реалізовано 10,7 тис. А враховуючи, що місячні продажі складають 1,2 тис., до кінця року може бути реалізовано близько 14 тис. автомобілів. І це якщо не враховувати, що, за даними джерел видання на Запорізькому автозаводі, на цьому підприємстві можуть випускати ще дві китайські моделі .

Зазначимо, що марка ЗАЗ Forza також збирається на базі китайської Chery A13.

Імпортери також планують наростити поставки китайських марок. У Automotive Europe Corporation (офіційний дистрибутор BYD ) заявили , що планують ввезти 2,5 тис. автомобілів, у "Сі Ей Автомотів" (офіційний дистриб'ютор Chery ) - не менше, ніж цього року (близько 2 тис.).

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Суперкар для бідних і квадроцикл за 2 тисячі доларів - Топ-5 найдешевших автомобілів

Зазначимо, що в січні- вересні 2013 року частка китайських марок , за даними AUTO -Consulting, зросла з 7,45 % до 9,75 % (15,1 тис.). Вони відбирають переважно частку російського АвтоВАЗу , який скоротив її за той же період з 7,97% до 4,62%. Генеральний директор "Укравтоваз" (імпортер Lada) Ігор Вознюк каже, що його компанія зараз нічого не може протиставити китайським імпортерам в сегменті автомобілів вартістю до 80 тис. грн. За останні два роки " АвтоВАЗ " припинив випуск найбільш доступною на українському ринку Lada 2107 за ціною 52-54 тис. грн і Lada Samara 154 ( 66 тис. грн).

"Ми враховували у своїх планах продажу, що тимчасово будемо втрачати ринкову частку, так як російський виробник виведе на ринок нові моделі тільки до 2015 р." , - зазначає Вознюк.

При цьому серед мінусів китайських марок традиційно називають низьку якість. Зараз, за ??висновком фахівців, якість китайських автомобілів помітно покращилась, але залишається ще одна проблема - низька залишкова вартість, оскільки після експлуатації в таксі їх доводиться продавати майже задарма. Все це призводить до того, що сьогодні тільки кожен сьомий проданий бюджетний автомобіль - китайський. Втім, виробники мають намір вирішити ці проблеми.

Зараз ви читаєте новину «Кожний третій автомобіль вироблений в Україні буде китайським». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

12

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 16965
Голосування Як карати п’яних водіїв?
  • Збільшити штраф до 40 тис. грн
  • На рік відправляти на виправні роботи
  • Забирати довічно водійське посвідчення
  • Відновити смертну кару
  • Не карати
  • Читати лекцію про шкоду алкоголю
Переглянути