![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/678/678051_1_w_570.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/678/678051_2_a_135_100.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/678/678051_3_a_135_100.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/678/678051_4_a_135_100.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/678/678051_5_a_135_100.jpg?v=0)
Фотограф із США зобразила автомобільні марки у вигляді фотомоделей.
Вікторія Пашута, яка працює у Лос-Анджелесі, назвала проект "А що, якби автомобілі були супермоделями?".
"В нашому матеріальному світі люди сильно прив'язані до певних речей, тому уявити їх у вигляді людей не так вже й складно. А щоб фотографії передавали стиль кожної машини, моделі вивчили фірмові слогани автомобільних брендів, які вони зображують. Але найцікавішим було поєднати модний одяг із автомобільними функціями — над цим окремо працювали два стилісти", — описала новий проект Вікторія Пашута, передає Главком.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Renault продемострувало свої спортивні ретро-авто
Фотограф уже проводила подібні фотосесії. Зокрема Пашута зобразила людей у вигляді соцмереж.
Коментарі
1