Для безпечного придбання автомобіля необхідно дотримуватися певного алгоритму дій.
Також у продавця та покупця машини мають бути певні документи. Про це нагадало Міністерство внутрішніх справ у Facebook.
Алгоритм дій складається з двох кроків
Крок 1. Зверніться до експертної служби МВС на дослідження транспортного засобу. Це можна зробити або самому, або з покупцем.
"Висновок про авто, який надає експертна служба МВС є чинним 10 днів", – додали в МВС.
Крок 2. Зверніться до будь-якого зручного сервісного центру МВС. Адміністратор проводить перереєстрацію протягом 30 хв.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В Україні подорожчала реєстрація авто
У продавця мають бути такі документи:
– паспорт;
– довідка платника податків;
– свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу;
– висновок експертної служби МВС про транспортний засіб.
У покупця мають бути наявні документи:
– паспорт;
– довідка платника податків.
"Договір купівлі-продажу оформляється безпосередньо в Сервісному центрі МВС. Не забудьте забрати свій примірник. Після перереєстрації транспортного засобу новий власник отримує нове свідоцтво про реєстрацію авто та номерні знаки уже на своє ім'я", – підсумували у відомстві.
23 січня Кабінет міністрів змінив процес перевіряння водіїв на стан алкогольного сп'яніння чи перебування під впливом препаратів.
Патрульна поліція на місці зупинення автомобіля повинна обов'язково записати огляд на відеокамеру. Пізніше цей доказ потрібно долучити до протоколу про адміністративне правопорушення. Якщо скористатися технічними засобами немає можливості, огляд треба провести в присутності двох свідків.
Коментарі