За останні три дні у Києві випало 40 млн. тонн снігу. Значна частина опадів осіла на автомобілях. Більшість столичних машин заметені по самі вікна, а сніговий покрив на дахах та капотах завтовшки 17-20 см. Про те, чим може зашкодити сніг автомобілю, розповідає автослюсар автомеханік СТО на вул. Глибочицькій Олексій Сульженко.
"Навіть такі великі опади як зараз у Києві не призводять до деформації кузовних деталей. Ребра жорсткості на капотах, дахах та кришках багажників спроектовані таким чином, що ці деталі без проблем витримують таке навантаження, - каже чоловік. – Найбільша шкода морозної сніжної погоди пов'язана із конденсатом".
Якщо в салоні автомобіля перед парковкою температура була вища 20 градусів, то опуститься вона до нуля за 4-6 годин.
"У радянських, російських та українських машинах це буде швидше, бо там гірша термоізоляція. Але в будь-якому салоні припаркованого автомобіля температура на 2-4 градуси вища, ніж надворі. Тому у різних пустотах кузовних деталей збирається конденсат, потім метал починає іржавіти. Найбільш вразливі деталі для конденсату – це пороги, двері, місця кріплення сидінь тощо. Тому перед стоянкою бажано відчиняти всі двері машини на 3-5 хвилин, щоб вирівняти температуру надворі й у салоні. Після цього й вікна не так прітимуть".
Сніг може зашкодити автомобілю, коли почне танути. Тоді є велика ймовірність, що вода потрапить у мікротріщини фарби й там почнеться корозія.
"Нерідко волога потрапляє до інжектора, на датчик положення колінчатого валу та на інші деталі двигуна. Після такого мотор запустити не просто. Я вже мовчу, що від надмірної вологи можуть окислитися клеми акумулятора та різні електроз'єднання. Після цього контакт стає слабшим. У моєму "Фольксвагені" минулого року кілька разів відмовляли двірники. Я думав, електродвигун згорів, а виявилося, що окислилися через вологу контакти реле. Почистив їх – і все запрацювало".
Перед плюсовою температурою весь сніг із машини бажано очистити, щоб менше талої води збиралося на кузові. Якщо ж потепління не передбачається, краще не чіпати сніг на автомобілі, радить Олексій Сульженко.
"Якою б м'якою не була ваша щітка для змітання снігу, щодня користуючись нею, ви залишаєте ледь помітні подряпини на лаку машини. Через це вона втрачає блиск, захист фарби слабшає. Єдине, що в морозні дні необхідно зробити, це розчистити від снігу простір під днище автомобіля та над колесами. Тоді ці деталі будуть продуватися й накопичена волога на них не призведе до корозії".
Коментарі
21