Цього дня 1949 року італійський підприємець Турін Карло Абарт заснував автомобільну компанію Abarth.
Профіль його підприємства - випуск спортивних і дорожніх авто. Їхньою особливістю була міцна металева рама, посилена підвіска, потужні гальма та ширші колеса за звичайні. Деталі для машини використовували із підприємств Fiat. Емблемою Карло зробив свій знак зодіаку - скорпіон на червоно-жовтому тлі. Емблема протягом років виробництва була розміщена на десятках тисячах машин. Усі вони мали ще одну особливість - характерний звук роботи глушника. Карло Абарт використовував для автівок власного виробництва вихлопні системи власної розробки, які збільшували потужність двигуна й працювали за схожим принципом на мотоциклетні вихлопні системи.
За 3 роки після початку випуску машин Турін Карло уклав угоду про співпрацю з крупним італійським автовиробником Fiat. Під час співпраці менеджмент крупного виробника залучає до роботи над моделями спеціалістів Abarth. І вже за 5 років, 1957-го, виходить із конвеєра Fiat-500. Саме над ним здебільшого працювали інженери Абарта. Наступного року пілот автомобіля Fiat 500 встановить низку міжнародних рекордів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Ральф Шумахер здобув першу перемогу у "Формулі-1"
Згодом Абарт обирає іншу тактику роботи - будує моделі на основі машин Fiat. Так, 1961 року на базі Fiat 600 D зробили Abarth 850 TC. Авто виявилося успішним для компанії й підвищило продажі в кілька разів.
Після фінансової кризи, що була в Європі, 15 жовтня 1971 року автомобільний концерн Fiat купує Abarth. Виокремлює виробника в підрозділ з випуску спортивних машин. За 10 років Abarth перестає існувати. Час від часу Fiat використовує назву бренду для спортивних модифікацій своїх машин.
На початку цього року найкрупніший італійський автовиробник Fiat увійшов до групи копманій Stellantis . Вона об'єднує Peugeot, Citro"n, DS, Opel тощо.
Коментарі