Багато автомобілістів додають азот у свої автомобільні шини, але це не має ніякого сенсу.
Такий спосіб є марною тратою грошей, якщо тільки ви не гонщик. Про це в одному зі своїх відео в YouTube розповів механік з 55-річним досвідом Скотті Кілмер, пише Express.
Він розповів, що у звичайних шинах тиск зростає і падає залежно від температури. Однак шини з азотом мають менше коливань тиску, що робить їх ідеальними для складних умов.
Цей спосіб використовується гоночними командами та авіакомпаніями, але Кілмер зазначив, що звичайним учасникам дорожнього руху не варто хвилюватися.
"По суті, це марна трата грошей, якщо ви додаєте азот у свої шини, якщо ви не гонщик", - зазначив він.
Механік розповів, що азот додають у колеса літаків, оскільки на значній висоті відбуваються сильні перепади температури, і потрібно запобігти розширенню та стисканню коліс.
Крім того, гоночні автомобілі, які рухаються зі швидкістю 200 миль на годину, дуже нагріваються, тиск у колесах сильно змінюється, тому вони також використовують азот, щоб цьому запобігти.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Водії можуть "влетіти в копієчку", якщо припустяться цієї помилки: що радить досвідчений автомеханік
Але для звичайного водіння це абсолютно марна трата ваших грошей, підкреслює механік.
Водночас експерти компанії-виробника шин Continental Tyres підкреслили, що закачування азоту в шини не завдасть шкоди, але визнали, що це також принесе мало користі.
Вони зазначили, що шини з азотом втрачають тиск трохи повільніше, ніж шини, наповнені звичайним повітрям.
"Але здебільшого азот абсолютно не впливає на втрату тиску, спричинену проколами шин, витоками бортів шин, витоками клапанів або іншими механічними витоками. Немає жодних помітних переваг порівняно з шинами, наповненими повітрям, і це включає такі фактори продуктивності, як опір коченню, економія палива та старіння шин", - зазначили вони.
Під час водіння в спекотні дні цілком природнє бажання опустити вікно в надії на приємний прохолодний вітерець, особливо якщо в машині немає кондиціонера.
Але якщо ви хочете заощадити, то цього слід уникати. Зокрема, автомобільний інженер Джош Реджіс, який пропрацював 18 років механіком, пояснив The Sun, чому, на його думку, водіям не слід їздити з опущеними вікнами, стверджуючи, що це може їм дорого коштувати.
Коментарі