На цьогорічній виставці у Женеві презентували близько 900 машин. Там була рекордна кількість автомобілів із електромоторами й гібридними силовими установками - щонайменше третина.
Автогіганти вже не роблять ставки на дизельні машини, бо від них найбільше викидів.
"Думаю, дизельні машини лишатимуться популярними ще років п'ять-шість. Майбутнє за електромобілями й гібридними машинами. Вони стануть масовими через 5–10 років. На цьогорічній виставці їх було багато. Нові моделі гібридних машин, які можуть їхати на бензині й на електротязі, стали досконалішими. На самій електриці вони можуть долати понад 200 кілометрів", - розповідає Gazeta.ua автоексперт Олег Василевський. За його словами, зараз проблемою залишається нерозвинута система електрозаправок.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На які новинки Женевського автосалону варто звернути увагу українцям
"Мережі зарядних станцій для електромобілів поки що недосконалі. Їх значно менше, ніж паливних заправок. Також ємність сучасних акумуляторів недостатня для довгих подорожей. Хоча на цій виставці видно, що у виробництві електричних машин є позитивні зрушення. Почали встановлювати потужніші двигуни. Заряду акумуляторів багатьох моделей вистачає на понад 500 кілометрів.
Nissan, Renault і General Motors суттєво просунулись у цьому. BMW і Tesla теж не відстають, але вони роблять занадто дорогі електромобілі".
Американська автокомпанія Теsla випустить свій найдоступніший електромобіль - Model 3. Його почнуть масово виробляти влітку 2017 року. Коштуватиме від $ 35 000.
Коментарі