Американська автокомпанія Fiat-Chrysler запустила різдвяну рекламну кампанію із представлення спорткара Dodge Challenger – SRT Hellcat Redeye.
Маркетологи до піар-кампанії залучили "ельфів" і показали "таємний гараж Санта Клауса", пише Аutoevolution.
Ельфи Санти з Fiat-Chrysler провели непоганий апгрейд дідовим санчатам.
У рекламі представлено одну з найпотужніших серійних версій спорткара Dodge Challenger – SRT Hellcat Redeye. Спорткупе оснащується потужним 797-сильним двигуном, котрий точно звучить краще і мчить швидше, ніж 8 оленів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Новий спорткар KIA показали на виставці у США
У Києві відкрилися 2 виставки, де презентують цікаві зразки техніки. У павільйонах виставкового центру розмітили сотні одиниць різноманітних транспортних засобів - від велосипедів і мотоциклів до вантажівок і тракторів.
Коментарі