четвер, 29 серпня 2019 18:06

Bosch випробовує дисплей з 3D-ефектом

Bosch випробовує дисплей з 3D-ефектом
Bosch випробовує автодисплей, що дозволить бачити об'ємні фігури. Фото: bosch-presse.de

Машинобудівна компанія Bosch випробовує автодисплей, що дозволить бачити об'ємні фігури без використання 3D-окулярів.

Нові модулі розробляють з використанням пасивної 3D-технології. Їх позиціонуватимуть як "систему взаємодії", а не просто екрани.

Пасивне 3D дозволить виводити важливі сповіщення "ближче" до водія і це, начебто, спонукатиме його до критично необхідних дій.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У військово-морському комплексі їздять безпілотники

"Глибина відображення дисплея означає, що водії можуть сприймати важливу візуальну інформацію швидше. Це можуть бути повідомлення від автомобільних асистентів або дорожня обстановка. Сповіщення, які наче вистрибують з екрану, є очевиднішими і екстренними", – пояснює президент підрозділу автомобільного мультимедіа Bosch Стеффен Бернс.

Представники компанії спрогнозували, що ринок екранів до 2025 року виросте удвічі: від 15 до $30 млрд. Bosch, ймовірно, планує зайняти у ньому панівну позицію. Пресслужба марки натякнула, що бренд регулярно встановлює стандарти для автомобільних дисплеїв, від вигнутих з органічними світлодіодами і до гнучких екранів. Про це повідомили на tsn.ua.

З 1 вересня 2019 року в Україні набувають чинності нові стандарти будівництва доріг.

Зараз ви читаєте новину «Bosch випробовує дисплей з 3D-ефектом». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 16965
Голосування Як карати п’яних водіїв?
  • Збільшити штраф до 40 тис. грн
  • На рік відправляти на виправні роботи
  • Забирати довічно водійське посвідчення
  • Відновити смертну кару
  • Не карати
  • Читати лекцію про шкоду алкоголю
Переглянути