Машинобудівна компанія Bosch випробовує автодисплей, що дозволить бачити об'ємні фігури без використання 3D-окулярів.
Нові модулі розробляють з використанням пасивної 3D-технології. Їх позиціонуватимуть як "систему взаємодії", а не просто екрани.
Пасивне 3D дозволить виводити важливі сповіщення "ближче" до водія і це, начебто, спонукатиме його до критично необхідних дій.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У військово-морському комплексі їздять безпілотники
"Глибина відображення дисплея означає, що водії можуть сприймати важливу візуальну інформацію швидше. Це можуть бути повідомлення від автомобільних асистентів або дорожня обстановка. Сповіщення, які наче вистрибують з екрану, є очевиднішими і екстренними", – пояснює президент підрозділу автомобільного мультимедіа Bosch Стеффен Бернс.
Представники компанії спрогнозували, що ринок екранів до 2025 року виросте удвічі: від 15 до $30 млрд. Bosch, ймовірно, планує зайняти у ньому панівну позицію. Пресслужба марки натякнула, що бренд регулярно встановлює стандарти для автомобільних дисплеїв, від вигнутих з органічними світлодіодами і до гнучких екранів. Про це повідомили на tsn.ua.
З 1 вересня 2019 року в Україні набувають чинності нові стандарти будівництва доріг.
Коментарі