Більше 700 ексклюзивних машин привезуть у Державний музей авіації у Києві. Там завтра почнеться фестиваль старовинної техніки OldCarLand. Машини поставлять серед 90 бойових і цивільних літаків музею. Захід організовує клуб технічної класики OldCarServiсe і "проект Кофейбус".
Найстаріші машини фестивалю — вироблені на початку ХХ сторіччя. Серед моделей будуть американські, німецькі, французькі, чеські й радянські автомобілі. Деякі лишилися в одиничних екземплярах або мають рекордно малий пробіг. Представлять багато моделей, які у минулі роки ще не демонстрували в Україні. Наприклад, вперше на захід приїде чеська Škoda-100 1975 року випуску. Буде американський Buick 1937 року. Серед радянських машин - "Победа" ГАЗ-20 у кузові кабріолет. Автомобілю – 64 роки, але має всі оригінальні деталі.
"Основна тема нашого п'ятого фестивалю — це техніка, вироблена на території України. Йдеться не лише про вантажівки та легковики. Буде ще й мотоциклетна техніка, велосипеди, спецавтомобілі. Серед останніх — машини для кіношників і театру. Мало хто знає, що і в Чернігові у радянські часи випускали автобуси. Такі теж будуть на нашому заході", - розповідає Павло Лозовенко, організатор фестивалю та керівник клубу технічної класики OldCarServiсe.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На 43-річному ЛАЗі безкоштовно катали містом
Символ заходу — львівський автобус ЛАЗ-697 М 1973 року випуску. Таких лишилося в Україні лише два. Його, як й інші львівські автобуси, привезе на захід "проект Кофейбус". Крім нього, на фестивалі покажуть унікальний ЗиС-155. Автобус виробляли із 1949 по 1957 рік. Такий зберігся тільки один. На території музею презентують один із перших трамваїв в Україні. Він працював 1891 року. Замість двигуна для нього використовували кінську тягу. Його привезе підприємство "Київпастранс".
Щоб урізноманітнити експозицію, організатори звернулися до автомобільних музеїв при підприємствах. Вони привезуть на фестиваль рідкісні серійні й експериментальні моделі.
"Приємно, що відгукнулося керівництво ЛАЗу та ЛуАЗу. Із Луцька доставлять у Київ цілий автовоз українських позашляховиків. Такої масштабної презентації вітчизняної техніки в Україні до нас ще ніхто не робив. Деякі експозиції ми побудуємо у вигляді еволюції — від найпершої моделі до останньої. Будуть машини, які наші заводи робили тільки на експорт. Також підготуємо велику експозицію велосипедів ХВЗ", - розповідає один із організаторів Вадим Навроцький, власник "проекту Кофейбус".
На території Державного музею авіації відведуть місце для електромобілів. Представлять більше 40 машин на електротязі — від перших недосконалих до сучасних. Покажуть саморобні електромобілі.
Також відведуть зону для спортивних і тюнінгованих машин. Буде і військова техніка часів Другої Світової війни та сучасна.
Кожні 2 години проходитимуть автомобільні заходи. 30 вересня після офіційного відкриття стартує пробіг на ретро-автомобілях Києвом. У ньому візьмуть участь більше 30 машин. Наступного дня відбудеться пробіг ретро-скутеристів.
Також пройде офіційний етап із тюнінгу та автозвуку. Спеціалісти школи контраварійної підготовки "Карбон" продемонструють різноманітні маневри та прийоми гальмування.
На фестивалі гратимуть вуличні музиканти, на головній сцені — молоді гурти. Працюватимуть ресторани та дитячі зони.
Із Севастопольської площі до фестивалю ходитимуть 3 автобуси. Для автомобілістів працюватиме безкоштовна стоянка.
Вартість вхідного квитка — 100 грн. Для дітей до 12 років — безкоштовно.
Коментарі