"АвтоВАЗ" вирішив остаточно припинити виробництво класичної моделі Lada 2107, що випускається на заводі "ІжАвто"
Як повідомляє "РБК daily" з посиланням на представників "ІжАвто", через низькі продажі випуск "класики" зупинять вже наступного тижня.
"Все йде за планом. Попит на "класику" сильно впав. Пора прощатися", - заявив виданню директор зі зв'язків із громадськістю "АвтоВАЗу" Ігор Буренков.
Як пише видання, сімка "ще недавно була найпопулярнішою моделлю "АвтоВАЗу", багато в чому завдяки своїй низькій ціні. Зараз в дилерських центрах на модель надається заводська знижка в 16 тис. руб.
У 2010 році в результаті запуску програми утилізації автомобілів продажі класичних моделей Lada (2105, 2107) доходили до 17 тис. машин на місяць. Рівень продажів за січень-березень 2012 року становитиме всього 34,8 тис. машин.
"Можливо, на "ІжАвто" не можуть одночасно виробляти і "сімку", і Granta. Мабуть, підприємству буде потрібен час для того, щоб переобладнати конвеєр під нову модель", - цитує "РБК daily" заступника гендиректора аналітичного агентства "Автостат" Сергія Удалова.
Виробництво Lada 2107, зробленої на базі 2105, почалося в 1982 році. Від своєї попередниці "сімка" відрізняється формою решітки радіатора, задніми фарами і багажником. У 2011 році виробництво Lada 2107 було повністю перенесено на завод "ІжАвто".
Наразі найбільш продаваною моделлю "АвтоВАЗу" є Lada Kalina. Крім того, завод налагодив випуск двох нових автомобілів - седана Lada Granta і універсала Lada Largus, побудованого на наданій концерном Renault-Nissan платформі B0.
Коментарі
3