




З конвеєра Іжевського автозаводу 17 квітня зійшов останній автомобіль Lada 2107
Про це повідомила прес-служба "Об'єднаної автомобільної групи".
Раніше про те, що найближчим часом "АвтоВАЗ" має намір відмовитися від випуску класичної моделі Lada 2107, яка до сьогоднішнього дня випускалася на Іжевському заводі, повідомили ЗМІ з посиланням на джерела на підприємстві.
Пізніше ця інформація отримала офіційне підтвердження.
Серійне виробництво автомобіля Ваз-2107, який є модифікацією Lada 2105, почалося в 1982 році.
Зовнішній вигляд Lada 2107 відрізняється від Lada 2105 лише формою капота, заднім блоком фар і багажником. Також радіаторна решітка стала хромованою і придбала велику площу, а на бамперах з'явилися хромовані накладки.
"Сімка" через свою низьку ціну ще недавно була найпопулярнішою моделлю "АвтоВАЗа".
Два роки тому, коли стартувала держпрограма утилізації автомобілів, продажі "класики" (Lada 2105/2107) доходили до 17 тис. одиниць на місяць. Але в 2011 році попит на ці автомобілі почав падати, а "АвтоВАЗ" переніс їх виробництво на "ІжАвто". Підприємство випустило 42,5 тис. цих машин, у тому числі 8,6 тис. автомобілів в I кварталі 2012 року.
Нагадаємо, раніше "АвтоВАЗ" відмовився від інших легендарних автомобілів.
Коментарі
1