Кабмін затвердив зміни в закон Про утилізацію транспортних засобів. Зокрема, схвалив компенсації людям, які здають автохлам. Однак прийнятий на 2014 годбюджет коштів на ці компенсації не передбачає, повідомляють Вести.
Зокрема, скасували обов'язкову наявність системи екологічного менеджменту, сертифікованої за стандартами ISO серії 1400, для пунктів розбирання транспортних засобів. Простіше кажучи, спростили вимоги до таких підприємств.
Крім цього, буде передбачено фінансування за рахунок коштів бюджету запровадження компенсаційних механізмів для власників автомобілів, які передаються на утилізацію, а також заходів по прийому, розбирання і утилізації вибулих з експлуатації транспортних засобів. От тільки якщо для автозаводів гроші на компенсацію з бюджету виділили, то для пересічних автомобілістів видаткової графи немає.
"Щоб власники могли отримувати компенсацію за рахунок держбюджету, необхідні кошти мають бути передбачені в держбюджеті. Внести до бюджету цей рядок можна тільки після ухвалення Радою закону. Але він не прийнятий, а держбюджет-2014 передбачено лише 960 млн грн, і зовсім не для виплат компенсацій господарям, а на утримання міфічних 100 пунктів по прийому авто для утилізації", - прокоментував ситуацію генеральний директор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко.
Глава ВААІД нагадав, що з 1 вересня, коли вступив закон про утилізацію, "жоден дурень" не здав безкоштовно свою машину, яка вийшла з ладу, державі".
"Чому господар повинен здавати машину державі даром, якщо може відвезти її на одну з 10 тисяч так званих "розборок" і отримати за металобрухт і запчастини живі гроші? У нас зараз практично 90% запчастин отримують таким способом", - зазначив експерт.
Зокрема, скасували обов'язкову наявність системи екологічного менеджменту, сертифікованої за стандартами ISO серії 1400, для пунктів розбирання транспортних засобів. Простіше кажучи, спростили вимоги до таких підприємств.
Крім цього, буде передбачено фінансування за рахунок коштів бюджету запровадження компенсаційних механізмів для власників автомобілів, які передаються на утилізацію, а також заходів по прийому, розбирання і утилізації вибулих з експлуатації транспортних засобів. От тільки якщо для автозаводів гроші на компенсацію з бюджету виділили, то для пересічних автомобілістів видаткової графи немає.
"Щоб власники могли отримувати компенсацію за рахунок держбюджету, необхідні кошти мають бути передбачені в держбюджеті. Внести до бюджету цей рядок можна тільки після ухвалення Радою закону. Але він не прийнятий, а держбюджет-2014 передбачено лише 960 млн грн, і зовсім не для виплат компенсацій господарям, а на утримання міфічних 100 пунктів по прийому авто для утилізації", - прокоментував ситуацію генеральний директор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко.
Глава ВААІД нагадав, що з 1 вересня, коли вступив закон про утилізацію, "жоден дурень" не здав безкоштовно свою машину, яка вийшла з ладу, державі".
"Чому господар повинен здавати машину державі даром, якщо може відвезти її на одну з 10 тисяч так званих "розборок" і отримати за металобрухт і запчастини живі гроші? У нас зараз практично 90% запчастин отримують таким способом", - зазначив експерт.
×
Коментарі
2