Компанія Tesla вирішила відмовитися від використання дорогого кобальту при створенні акумуляторів, що дозволить істотно знизити собівартість своїх електромобілів.
Раніше подібний підхід компанія застосовувала тільки для створення промислових батарей.
Завдяки рішенню глави Tesla Ілона Маска, виробник перейде на використання літій-залізо-фосфатних акумуляторів (LFP) замість нинішніх нікель-магній-кобальтових (NMC) батарей. До недавнього часу вважалося, що LFP джерела енергії відрізняються більш низькою електроємністю, через що вони були менш популярні в автомобілебудуванні, ніж NMC елементи, повідомляє Reuters
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Випередив Ілона Маска: український винахідник 15 років їздить на електричному позашляховику
При цьому китайська компанія CATL тривалий час займалася розробкою проекту, який дозволив би підвищити ємність і безпеку батарей, в яких відсутній дорогий кобальт. Використання батарей LFP дозволить Tesla зменшити використання кобальту "майже до нуля", оскільки зараз вартість одного з найдорожчих компонентів батареї становить майже $35,5 тис. за тонну.
Із січня по листопад минулого року в Україну ввезли 6958 електромобілів. Найпопулярнішою моделлю лишається японський "Ніссан Ліф", на другому місці — американська "Тесла Модел S", за ними йдуть німецькі "Фольксваґен Егольф", БМВ і3 й італійський "Фіат-500".
Коментарі