Першою і найбільш яскравою прем'єрою Audi в Лас Вегасі став прототип Audi Sport quattro laserlight concept. Audi оснастила концепт перспективними лазерними фарами і назвала передсерійним прототипом. Незабаром багато автомобілі Audi обзаведуться двоконтурними лазерними фарами. Такі "лампи" мають два рівня. Світлодіодний "обід" відповідає за ближнє світло, а центральний лазер пробиває на півкілометра вдалину.
Лазерні діоди, кажуть у Audi, менше і яскравіше звичайних LED-лампочок. Ціну і, головне, термін служби таких лазерних фар Audi не називає, посилаючись на "дослідний зразок".
Лазерна оптика вже зустрічалася на спортивних німецьких автомобілях, наприклад на Audi R18 для чемпіонату світу з перегонів на витривалість, а також на концепт Audi A2 2011 року. Також на CES Audi привезла "інтер'єр" нового Audi TT. Майбутня машина, судячи з усього, позбудеться центрального дисплея, але отримає великий універсальний екран на місці приладової панелі.
Крім того, Audi привезла до Лас-Вегас оновлену мультимедійну систему MMI. Німецькому комп'ютера зробили "апгрейд" перед масовою міграцією навігаційних комбайнів Audi на операційну систему Android. Оновлена система MMI отримала новий джойстик з сенсорною панеллю, яка точніше розпізнає жести. Навколо джойстика, за словами представників Audi, буде менше кнопок, щоб водій міг керувати комп'ютером "наосліп".
Лазерні діоди, кажуть у Audi, менше і яскравіше звичайних LED-лампочок. Ціну і, головне, термін служби таких лазерних фар Audi не називає, посилаючись на "дослідний зразок".
Лазерна оптика вже зустрічалася на спортивних німецьких автомобілях, наприклад на Audi R18 для чемпіонату світу з перегонів на витривалість, а також на концепт Audi A2 2011 року. Також на CES Audi привезла "інтер'єр" нового Audi TT. Майбутня машина, судячи з усього, позбудеться центрального дисплея, але отримає великий універсальний екран на місці приладової панелі.
Крім того, Audi привезла до Лас-Вегас оновлену мультимедійну систему MMI. Німецькому комп'ютера зробили "апгрейд" перед масовою міграцією навігаційних комбайнів Audi на операційну систему Android. Оновлена система MMI отримала новий джойстик з сенсорною панеллю, яка точніше розпізнає жести. Навколо джойстика, за словами представників Audi, буде менше кнопок, щоб водій міг керувати комп'ютером "наосліп".
×
Коментарі