Німеччину вважають колискою світового автопрому. Саме там виробили перші машини на Землі. Audi, BMW , Mercedes-Benz та інші посіли найвизначніші місця на авторинках і рейтингах дилерів.
Gazeta.ua розповідає про історію автоемблем німецьких автомобілів.
Mercedes-Benz
Славнозвісну зірку для логотипу автокомпанії розробили у 1909 році. 3 промені зірки означають 3 стихії, де Mercedes досягла успіху - на суші, повітрі і воді. Daimler Motoren Gesellschaft - так до 1926 року називався автоконцерн, поки не злився із концерном Benz & Cie і не отримав нове ім'я - випускав двигуни для морського і авіаційного транспорту.
Audi
4 хромовані кільця символізують злиття 4 компаній у 1934 році: Automobil Werke AG, Dampf Kraft Wagen, Horch Automobil і Wanderer Werke AG.
Спочатку в центрі кожного кільця зображували і логотипи цих компаній. Але тоді емблема виглядала занадто завантаженою. Тому її переробили у сучасну лаконічну форму.
Цікаво, що назва Audi - це похідне від прізвища засновника автокомпанії - Августа Хорьха. У 1909 році він пішов зі своєї створеної фірми Horch Automobil і заснував нову. Але за постановою суду не міг використовувати своє ім'я для нової назви. Однак він знайшов вихід. Старонімецькою мовою прізвище Хорьх означає "слухати". Це він і переклав на латинь - вийшло - "audi".
BMW
Компанія починала з виробництва авіадвигунів, тому коло на емблемі - це стилізований пропелер. У нього вписали абревіатуру BMW - Баварські Моторні Заводи. Цей варіант лого створили у 1917 році.
Через 3 роки емблему змінили - розділили центр на 4 частини зі сріблясто-білих і блакитних трикутників. Це символ сталі і неба. Окрім цього, білий і блакитний є традиційними кольорами прапора землі Баварія.
Volkswagen
Назва автокомпанії означає з німецької - "народний автомобіль". У початковому варіанті за часів нацистської Німеччини логотип автомобілів був стилізованою свастикою. Після поразки Німеччини емблему вирішили змінити. Першим логотипом післягітлерівського "народного авто" став герб міста, де випускали автомобілі, Вольфсбург - замок і фігура вовка. Для експортного варіанту машин створили логотип із головними літерами компанії — вензелі "V" і "W".
Opel
Фірмовий знак компанії — коло із стилізованою блискавкою — засновник Адам Опель обрав на честь вантажівки Blitz ("Блискавка"). Компанія випускала її протягом більше тридцяти років, завдяки чому змогла розвинутись і досягти успіху.
Але нацисти, які прийшли до влади в Німеччині в 1935 році, вимагали змінити емблему. Замість блискавки опинився дирижабль — тоді Opel виробляв військове обладнання для армії Третього Рейху.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Лев, діамант та шестерні: історія французьких автологотипів
Свого сучасного вигляду логотип набув з 1964 року. Блискавка символізує швидкість.
Porsche
Емблему марки Porsche створили у 1952 році. Здиблений кінь, оленячі роги і смуги темно-червоного кольору — це деталі герба міста Штутгарта, де виробляють авто, і Вюртемберзького королівства (Штутгарт є столицею цього королівства).
Maybach
Німецька компанія виробляє люкс-автомобілі з 1909 року. Її заснували Вільгельм Майбах і його син Карл. Переплетені літери на емблемі означають прізвища засновників і назву компанії - Майбах-Мануфактура.
Smart
Назва марки мікроавтомобілів Smart не лише означає "розумний". Насправді, слово складається з частин трьох інших слів: "Swatch" (відомий швейцарський бренд годинників), "Mercedes" (нинішній власник марки) і "Art" (мистецтво).
Логотип малолітражок має вигляд сріблястої літери "с" із жовтою стрілкою на правому боці. Літера "С" на емблемі - від слова "compact", а стрілка символізує передове мислення і високу технологічність компанії.
Gumpert
Виробник спортивний автомобілів створив у 2002 році Роланд Гумпер, який раніше працював в компанії Audi.
Емблему марки прикрашає геральдичний щит і зображення міфологічної істоти - грифона.
За словами Роланда Гумперта, грифон відображає собою суть його суперкарів: означає швидкість орла і силу лева. Окрім цього, за легендами грифони були агресивними створіннями і харчувалися, переважно, кіньми.
Коментарі