1. Porsche 918 Spyder - автомобіль має великі шанси вийти у серійне виробництво. Машина побудована на платформі гоночного Спайдера Porsche RS і оснащена гібридною силовою установкою, що поєднує в собі 500-сильний атмосферний двигун V8 об"ємом 3,4 літра, два електромотори сумарною потужністю 218 кінських сил і семиступінчастий "робот" з двома зчепленнями. Батареї силової установки можуть підзаряджатися від побутової електромережі. З нуля до "сотні" новинка здатна розігнатися за 3,2 секунди. Її максимальна швидкість складає 320 кілометрів на годину.
2. Ferrari HY-KERS Hybrid - це незвичайний бензоелектричний автомобіль. Силова установка Ferrari працює за принципом технології KERS. Електромотор видає 100 к.с. і живиться від плоских літієво-іонних батарей, які розташовані під днищем. Вся ця конструкція повністю розроблена інженерами гоночного відділення Ferrari. Автомобіль, укомплектований шестилітровим двигуном V12 і електромотором, виділяє в атмосферу на 35% менше вуглекислого газу, ніж донор, - близько 270 г / км.
3. Mercedes-Benz F 800 Style - концепт був розроблений, щоб показати, як виглядатиме наступне покоління автомобілів Mercedes, а також для реклами технічних нововведень. Автомобіль характеризується обтічним кузовом, плавною лінією даху, а також більш дрібними елементами стайлінгу, такими як світлодіодні фари і численні збирачі повітря. Для концеп-кару Mercedes-Benz F800 Style інженери компанії розробили дві різні економічні трансмісії.
4. Audi A1 E-tron - концепт позиціонується компанією Audi як компактний електромобіль в преміальному класі. Розрахований на чотирьох пасажирів. Автомобіль спеціально створений для мегаполісів Європи та Північної Америки. Автомобіль приводиться в рух тільки електромотором, а ДВС використовується для зарядження батарей. Повністю розрядженна батарея заряджається за три години від мережі в 380v. Запас ходу Audi A1 e-tron на електротязі становить 50 км, після чого батарея буде підзаряджатися від роторного двигуна Ванкеля.
5. Audi A8 Hybrid - Незважаючи на те, що в компанії вважають за краще іменувати новинку концептом, але багатьом і так ясно, що яких-небудь серйозних відмінностей між женевським дебютантом і майбутнім серійним автомобілем не буде. Гібрид має 2-літровий бензиновий мотор TFSI потужністю 211 к.с. і невеликий 45-сильний електричний двигун. При цьому бензиновий двигун і електромотори можуть працювати і разом, і окремо. Машина оснащується восьмиступеневою автоматичною коробкою передач і здатний розганятися до 100 км / год за 7,6 сек, а максимальна швидкість моделі складає 235 км / год.
7. Lotus Elise - Нова модель одержала змінений капот, новий бампер з більш широкимим гратами радіатора, і нові фари з світлодіодним денним світлом. Найцікавіша новина - це мотор. На зміну минулої моделі об"ємом 1.8 літра, прийде новинка від Toyota об"ємом 1.6 літра. Найголовніший козир нового мотора - економічність. На 100 кілометрів автомобіль у середньому витрачає 6.1 літрів, і при цьому викиди CO2 скоротилися на 13 відсотків. З таким двигуном Lotus Elise 2010 розганяється до 100 км / год за 6.7 секунд, а максимальна швидкість складає 200 км / год (щось замало).
9. Opel Flextreme G / TE - Новинка, що має низький коефіцієнт опору (0,22), оснащена гібридною силовою установкою, до складу якої увійшли 161-сильний електромотор і невеликий 1,4-літровий бензиновий двигун потужністю 70 к.с., що відповідає за підзарядження батарей. Його ресурс можна поповнити і від звичайної розетки. З вимкненим ДВС автомобіль здатний проїхати майже 50 км. До першої "сотні" модель прискорюється за 9 сек, максимальна швидкість становить 200 км / год. Автомобіль позбавлений зовнішніх дзеркал і дверних ручок. Дзеркала замінюють камери, розташовані на передній стійці, а замість ручок встановлені спеціальні сенсори, дотик до яких відчиняє замок.
10. Volvo S60 - Скандинавські дизайнери непогано попрацювали над зовнішністю автомобіля, який виглядає значно елегантніше і більш спортивно за свого попередника. Та й внутрішній дизайн тішить око. Автомобіль отримав нову систему захисту пішоходів, що дозволяє знизити ризик аварії. Система ідентифікує пішоходів і, якщо зіткнення неминуче, повністю зупиняє або ж пригальмовує автомобіль.
ФОТО: The New York Times
Коментарі