вівторок, 23 липня 2013 18:14

У новому львівському трамваї 10 камер спостереження
5

Фото: Фото: Євген Борісов

Сьогодні у трамвайному депо Львова продемонстрували один новий трамвай місцевого підприємства "Електрон" та п'ять вживаних німецьких 1979 року випуску, які скоро повезуть містян.

"За 2,5 мільйони гривень ми купили у Німеччині 5 вживаних трамваїв 1979 року випуску, - розповів на брифінгу мер міста Андрій Садовий. - Вони з'являться на маршруті уже через місяць, коли закінчиться їхня перевірка на безпечність. У Німеччині вони пройшли повністю капітальний ремонт й провели перевірки, але в Україні вимагають ще, щоб і ми самі провели цю перевірку, тому мусимо чекати місяць".

Також Садовий розповів про новий трамвай українсько-німецького виробництва "Електрон-T5L64".

"Це трамвай на 80% зроблений в Україні, у Львові, - зауважив мер. - То вже величезний комп'ютер. Протягом року маємо запустити 5 таких трамваїв у Львові, виберемо 5 кращих водіїв старих трамваїв і навчимо їх керувати цими. За 10-15 років, думаю, що переведемо весь Львів на "Електрони". Вартість нашого трамваю 12 мільйонів гривень, а закордонних аналогів 2,1 мільйон євро".

Новий трамвай жовтого кольору має низьку посадку, завдовжки 30 метрів, зроблений у стилі хай-тек: заокруглені кути, великі вікна. У нього легко завезти дитячий візок ти інваліда-колясочника. Щоправда зі львівськими зупинками трамваїв, що розташовані за метр від тротуару, інвалідам стане не набагато легше. У салоні 58 місць для сидіння, максимальна пасажиромісткість — 250 людей. У салоні діятиме опалювальна система взимку, а влітку кондиціонер. Дверцята відчинятимуться лише на вимогу пасажирів за допомогою сенсорної кнопки.

"Трамвай вузькоколійний - створений для Львова, у такому вигляді підійде ще Вінниці, Житомиру та Євпаторії, - розповів Василь Пецух, гендиректор "Електронтранс". - для інших міст ми легко зробимо ширококолійні трамваї. Також тут є повний відеоконтроль внутрішньої і зовнішньої частини трамваю. Замість дзеркал заднього огляду у водія є монітор і камера, що показує, що робиться позаду трамвая. При таких габаритах — це дуже зручно користуватись і за пасажирами, що входять і виходять також водій спостерігатиме через монітори".

На прохання мера трамвай вивезли із боксу на вулицю. При їзді майже не чутно роботи мотора. Зараз "Електрон" курсує Львовом у нічний час, проводячи 50 годин випробувальних поїздок. За словами Пецуха повністю показати себе новий транспорт може лише на відремонтованій колії. Максимальна швидкість — 70 кілометрів на годину.

Мер планує запустити "Електрони" на новий маршрут з Сихова, який ще й не почали будувати, а "електротрансівці" за місяць планують бачити техніку на маршруті №2.

Зараз ви читаєте новину «У новому львівському трамваї 10 камер спостереження ». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

13

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 35413
Голосування Які умови миру і зупинення війни для вас прийнятні
  • Відмова від Донбасу, але вивід військ РФ з усіх інших територій
  • Замороження питання Криму на 10-15 років
  • Відмова від Криму і Донбасу за умови надання гарантій безпеки від Заходу щодо всіх інших територій
  • Зупинка війни по нинішній лінії фронту
  • Лише повне відведення військ РФ до кордонів 1991-го
  • Ваш варіант
Переглянути