Трамвайну колію на Сихів роблять швидкими темпами і мають завершити до кінця року. Сьогодні облаштовано близько 70% трамвайних плит, 20% полотна замощено бруківкою. Самих рейок прокладено 3 км, ще потрібно - 11.
Роботи проводить компанія ONUR, технічний нагляд та супровід проекту – компанія Egis. Усього сьогодні на лінії працює 220 людей, 40 одиниць техніки.
"Найбільшою проблемою є заміна колектора на вулиці Стуса по спуску у центр, - говорить Олег Береза, директор "Львівавтодору". - Це непередбачувані роботи і витрати. Тому на самому Сихові робота іде швидкими темпами, а ближче до центру робимо лише підземні комунікації. Там дуже старий колектор, який збирає стоки зі всього Сихова. Він давно був в аварійному стані. Мусимо його замінити."
Також наразі ще не вирішене питання із перенесенням ринку "Санта-Барбара". Міська раде веде переговори із підприємцями. Ділянку, де зараз стоять торгові кіоски, - 150 метрів, будівельники наразі оминають. Якщо ринок приберуть, цей відрізок можна буде зробити за 1,5 місяці. Там теж доведеться міняти підземні комунікації. Кінцева зупинка буде за ринком. У центрі трамвай буде врізатися у колію на Івана Франка і йтиме або у напрямку залізничного вокзалу, або до площі Соборної.
По лінії буде зроблено чотири розворотних кільця для того, щоби можна було відводити аварійні трамваї. В одну і другу сторони заплановано разом 15 зупинок.
Зараз міська рада проводить тендери щодо закупівлі машин трамваїв. Усього їх потрібно 15. Гроші на них підуть із трьох джерел - ЄБРР, державного бюджету та бюджету міста.
Роботи по встановленні колії коштують 17 млн євро. Це також збірні кошти - ЄБРР, уряду Німеччини та Львова.
"Якщо добиратися з центру на Сихів маршруткою, то потрібно 40 хвилин, а трамваєм можна буде добратися за 20 хвилин," - додав Береза.
Після облаштування трамвайної колії будуть відновлені газони, посадять дерева калини. Оскільки трамвай проходитиме по проспекті Червоної Калини.
Коментарі