Міністр Інфраструктури Володимир Омелян наочно показав, як водії вантажівок уникають ваговий контроль, щоб не платити штрафи за перевантаження своїх авто.
Зараз в Україні для доріг державного значення обмеження на перевезення вантажу становить 40 т, для місцевих — 24 т.
Про це він пише у себе на сторінці у соцмережі Facebook.
Також він розповів про "рекорд" минулого року - 130-тонну машину в морському порту.
У коментарях до посту розгорілась жвава дискусія.
"Володимире, а ви особисто колись спробуйте пройти наш "ваговий контроль" навіть на НЕ ПЕРЕВАНТАЖЕНІЙ машині (тобто загальною масою до 40т), тоді зрозумієте чого всі ті фури/зерновози/рефи стоять. Я вже мовчу, що незважаючи на сплату автовласниками колосальних коштів акцизу на пальне, дороги в північному напрямі практично капітально не ремонтувались/будувались", - пише користувач Юрій Середа.
"На скільки я в курсі, норматив - 6 тонн на вісь. Тара, в сенсі фура і причіп, важить 13-14 тонн. 3 осі на фурі, 2 на причепі (або навпаки). Разом 30. Тобто корисного навантаження - 16-17 тонн. А вантажать і 20, і 22, один раз спостерігав 24 тонни. Природно, ніяких доріг не буде", - додає Антон Путієнко.
"Водії просто чекають коли пересувний комплекс поїде о 18.00 додому, а тоді попруть гружені по 50-60 тон , самі круті знають графік виїзду на зважувальні майданчики,тому можуть їо обїхати", - пише користувач Олег Дубик.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Штраф за перевантаження авто збільшать до 85 тисяч
Коментарі