Кажуть, що цього тижня петиція про скасування мита й акцизу на імпорт автомобілів зібрала на сайті президента понад 25 тис. голосів. Цього достатньо, щоб її розглянув глава держави. Подібних петицій там є 20.
— Завдяки скасуванню цих податків можна суттєво знизити вартість іноземних автомобілів. Особливо це стосується вживаних. Бо що старша машина й потужніший двигун, то більший акциз потрібно заплатити, — говорить 34-річний Павло Мельник, директор консалтингової агенції "МПП-консалтинг". — Вживані іномарки з двигунами обсягом понад 2,5 літра подешевшають удвічі, нові — на 25–30 відсотків.
Зараз потримані машини з Німеччини, Франції везуть у Польщу. Там налагодили роботу сотень автомайстерень, що спеціалізуються на підготовці машин до перепродажу. Із двох битих роблять одну, міняють салони, усувають вм'ятини та подряпини. Потім відремонтовані машини продають в Україну, Білорусь, Молдову, Румунію, Росію. Якщо у нас відмінять мита й акциз, то зможемо теж заробляти на потриманих іномарках. Розвиватимуться автомайстерні, магазини з продажу супутніх товарів, виробництво запчастин, послуги з перетягування салонів тощо. Всі фірми платитимуть податки. Українці поміняють радянські машини на німецькі з мінімальною витратою палива. Не останнім аргументом є й те, що з Росії вже пішли провідні автовиробники. За рік-два там виникне попит на недорогі іномарки.
Коментарі