У Карпатах обіцяють розпочати масштабне будівництво нового залізничного Бескидського тунелю довжиною майже два кілометри. Про це пише Сегодня.
Існуючий гірський коридор між Львівською і Закарпатською областями побудували ще 125 років тому. За цей час тунель неабияк зносився і потребує серйозної реконструкції, до того ж він дуже вузький. По ньому зараз може йти тільки один поїзд, а після будівництва нового тунелю поруч зі старим, поїзди зможуть ходити в обидві сторони. Так, якщо сьогодні поїзд сполученням "Ужгород - Київ" їде в одному напрямку 15-17 годин, то з новим тунелем цей час скоротиться вдвічі, а потяги не будуть простоювати на зупинках, обіцяють залізничники.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На Львівщині знайшли місце головного бункеру пропаганди УПА
Крім того, з України в Західну і Центральну Європу піде набагато більше товарняків (поки потяги йдуть на мінімальній швидкості, і залізниця зазнає збитків). Це дозволить також безпосередньо об'єднати вітчизняну залізницю з європейської (адже поки Бескидський тунель - єдина "найслабша ланка" в усьому міжнародному транспортному коридорі, що веде з Італії, Словенії, Угорщини, Словаччини, України до Росії).
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Новий тунель буде довший на 122 метри
Лагодити Бескидський тунель збираються на кредит Європейського банку реконструкції та розвитку, $ 40 млн пішло тільки на проект і підготовку, яка ведеться вже п'ять років.
Проїзд тунелем наприкінці XIX століття був досить неприємним: тунель швидко наповнювався парою, димом і кіптявою, а люди закривали наглухо вікна. Під час Великої Вітчизняної війни тунель підірвали німецькі війська.
Коментарі