вівторок, 29 січня 2013 17:17

Львів'янин вимагає 10 тис гривень від перевізника за те, що той "заткнув йому рота"

Львів'янин вимагає 10 тис гривень від перевізника за те, що той "заткнув йому рота"
Фото: lviv.tv

21 січня  о 19:45 львів'янин Ігор Стукалець, 30 років повертався з роботи маршрутним таксі №39. Раптом водій заявив, що не їхатиме по своєму маршруту, бо посеред дороги велика гора снігу, а шини в нього "лисі". На прохання пасажира надати йому схему маршруту, водій відповів: "Не мороч мені знаєш шо..." А згодом взагалі намагався чоловіку "заткнути рота". Усю цю перипетію Ігор Стукалець зняв на мобільний телефон. Відео згодом стало доказом у судовій справі проти перевізника цього маршруту. Від нього постраждалий вимагає привселюдного вибачення, а також відшкодування на суму 10 тис гривень. Так він оцінив приниження своєї гідності.

"Порушення на цьому маршруті є постійними, - каже Ігор Стукалець. - Я особисто почав скаржитись  тоді, коли замість заявлених 12 автобусів на маршрут випускали у день тільки два. Щодня цим маршрутом їду двічі. В день вони ходять більш-менш нормально, але ввечері і зранку їздять погано."

Раніше чоловік вже звертався до ДАІ, в управління транспорту Львівської міської ради, в управління захисту прав споживача. Однак, порушення продовжувались. Тож чоловік звернувся за допомогою до юристів ГО "Інформаційно-правовий центр"Наша справа".

"На засідання з приводу цієї ситуації, яке відбулось 22 січня, представники управління транспорту та зв'язку Львівської міської ради не з'явились, - каже юрист ГО "Наша справа" Галина Кунька. - У цій справі ми вже подали три позови: два до управління транспорту та зв'язку міської ради та одне до перевізника ТзОВ "Фіакр-Львів". Проте до сьогодні ми не отримали жодної відповіді від них."

"80 % львів'ян не задоволені якістю перевезення, проте лише 4 % готові скаржитись або власнику маршрутки або в управління транспорту та зв'язку міської ради, - розповідає президент ГО "Інформаційно-правовий центр "Наше право" Андрій Лепак. - Ще менший відсоток звертається до управління захисту прав споживачів. Пасажири не вірять в те, що справу можна довести до логічного кінця. Багато справ завершуються на досудовому етапі, коли перевізники домовляється із пасажиром. Як свідчить судова практика, такі позови задовільняють рідко, проте в апеляції і в касаційній інстанції суди стають на бік споживачів."

Зараз ви читаєте новину «Львів'янин вимагає 10 тис гривень від перевізника за те, що той "заткнув йому рота"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

9

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 79692
Голосування Підтримуєте введення біометричного контролю на кордоні з РФ?
  • Підтримую. Тепер потрібно заборонити українцям їздити в Росію
  • Ні, нічого не дасть крім черг на кордоні
  • Потрібно вводити візовий режим
  • Краще заборонити росіянам в'їзд в Україну
  • Це нічого не дасть. Злочинці з РФ все рівно знаходитимуть способи потрапити в Україну
  • Досить повністю припинити транспортне сполучення з РФ
  • Сумнівне рішення. Такий контроль ще більше провокуватиме Росію. Можливе загострення на Сході
Переглянути