понеділок, 01 лютого 2016 17:09

Археологи виявили найдавніший випадок захворювання цингою в Єгипті

Італійські та американські археологи виявили в Єгипті останки дитини з ознаками цинги. Вік скелета становить понад 5000 років.

Про це повідомляє видання epochtimes.

Цинга найчастіше асоціюється з моряками, що пішли в далеке плавання, або з першими дослідниками Північного полюса. Проте вчені знайшли більш древні сліди прояву цієї хвороби. Виявляється, це захворювання мучило людей не одне тисячоліття.

Останки датуються 3600-3800 роком до н.е. Дослідження показало, що дитина не прожила і року. Деякі кістки черепа і кінцівок були пористими. Ці та інші ознаки навели вчених на думку, що дитина страждала на цингу.

Стародавні останки вчені виявили в поселенні Наг ель-Карміла в південному Єгипті неподалік від Асуана. Це поселення існувало в додинастичний період, тобто до об'єднання Нижнього і Верхнього Єгипту. Незабаром це місце стало єгипетською державою.

Зараз ви читаєте новину «Археологи виявили найдавніший випадок захворювання цингою в Єгипті». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua