Найбільший виробник хліба на Львівщині у травні змінює упаковку продукції. Директор із маркетингу товариства "Концерн Хлібпром" Галина Янишівська розповідає про користь цього для покупців.
— Сьогодні продукція торговельної марки "Хлібна хата" — це до 6 мільйонів хлібин і булочок на місяць. Їх виготовляють за класичними технологіями на Першому та П'ятому львівських заводах і Самбірському хлібокомбінаті. Це також 24 різновиди продукції. Тому наш обов'язок попередити споживачів про зміни, що незабаром очікують їх біля полиць у хлібних відділах, — каже Галина Янишівська.
У травні упакована продукція "Хлібної хати" змінить вигляд. Залишаться назва, упізнаваний, але видозмінений логотип й основні кольори.
— Кілька років ми збирали пропозиції споживачів і проводили дослідження щодо зручності упаковки. Дізналися, що людям у магазинах не лише важко розібратися з асортиментом, а й з тим, із чого й за якою технологією виготовлена продукція. Етикетки мають дуже дрібний шрифт, тому не всі можуть їх прочитати, — говорить Галина Янишівська.
Тож найважливіше про продукт вирішили друкувати більшим шрифтом. Залежно від виробу, упаковка міститиме інформацію про тривалість і технологію виготовлення виробу, особливості складу й домішок, рекомендовану норму споживання, стандарти виробництва, культуру споживання. Таким чином, покупцю, який дбає про здоровий раціон, буде легше обрати необхідний продукт.
Упаковка — дуже важлива. Вона допомагає захистити продукт від пошкоджень під час доставки чи реалізації. Збільшує термін його споживання, оберігає від підробок. Відтепер ще й сприятиме підвищенню обізнаності споживачів.
Слід сказати і про безпечність матеріалів. Дану упаковку постачаємо з Польщі. Вона має всі необхідні сертифікати якості, визнані в ЄС. Водночас зміна упаковки не вплине на вартість продукції.
Будемо раді отримати відгуки та пропозиції за безкоштовним телефоном гарячої лінії 0(800) 508 900. Для зручності цей номер вказали на упаковці.
Коментарі