Ексклюзиви
пʼятниця, 08 листопада 2013 07:15

Найбільший виробник хліба Львівщини оновив торгову марку

Автор: ФОТО надане ПАТ ”Концерн Хлібпром”
 

ТМ "Хлібна хата" змінила свій вигляд. Тепер продукцію львівських хлібозаводів прикрашає кольорове зображення поля з колосками.

"Концерн Хлібпром" змінює на Львівщині вигляд торгової марки "Хлібна хата". Відтепер до 120 т продукції щодня надходитимуть у продаж в оновленому вигляді.

—?Ми провели дослідження і знаємо, що пакування хліба важливе для споживача, — розповідає директор з маркетингу ПАТ "Концерн Хлібпром" Галина Янишівська. — Сьогодні упаковка хліба не лише допомагає з пошуком улюбленої продукції на полиці та вберігає покупця від придбання підробки, а й забезпечує дотримання всіх бажаних санітарно-гігієнічних показників. Зміною вигляду "Хлібної хати" ми не тільки осучаснили відому торгову марку, але й зробили її більш промовистою, донесли інформацію, що "Хлібна хата" — це марка хліба і хлібобулочної продукції, яку виготовляють найбільші у Львові перший та п'ятий хлібозаводи.

Центральний елемент нового логотипа — класичний пейзаж, знайомий багатьом з дитинства, — пшеничне поле, колоски і хата край поля. Слоган "Вірність хлібним традиціям" підкреслює традиційність марки та продукту — щоденного свіжого хліба. Для підкреслення гарантії високої заводської якості на кожній упаковці є штамп, який завод є виробником продукції — перший або п'ятий.

—?Не секрет, що як у кожної господині виходить інший борщ, так і у хлібозаводів при одній рецептурі виріб може незначно відрізнятися за смаком, — коментує штамп на упаковці Галина Янишівська. — Це зумовлено традиціями випічки, фірмового стилю, сформованого десятиліттями, який технологи заводів передають із покоління в покоління. Тож деякі наші споживачі обирають вироби "свого" хлібозаводу. А ми допомагаємо їм тим, що винесли інформацію про виробника у вигляді штампа з етикетки назовні. Кольорова гама нового логотипа асоціюється із сонцем, багатими врожаями і запашним свіжим хлібом. Її не сплутаєш з іншою. Для зручності упаковки мають різні кольори залежно від сорту хліба: пшеничні — червоні, пшеничні з додатками — помаранчеві, житні — зелені, заварні — сині.

Зараз ви читаєте новину «Найбільший виробник хліба Львівщини оновив торгову марку». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 35413
Голосування Які умови миру і зупинення війни для вас прийнятні
  • Відмова від Донбасу, але вивід військ РФ з усіх інших територій
  • Замороження питання Криму на 10-15 років
  • Відмова від Криму і Донбасу за умови надання гарантій безпеки від Заходу щодо всіх інших територій
  • Зупинка війни по нинішній лінії фронту
  • Лише повне відведення військ РФ до кордонів 1991-го
  • Ваш варіант
Переглянути